|
|
| Buoyant |
vanavond worden deze 2 films uitgezonden
kzou ze graag alle 2 zien maar ik ben dan het huis uit
welke zou ik dan kiezen om op te nemen?
heeft iemand van jullie 1 van de 2 al gezien? of welke raden jullie aan?
The Hunt for Red October VT4 20.40 - 23.10
De Sovjet-Unie lanceert een nieuw type duikboot, de ‘Red October’. Het tuig heeft een revolutionair systeem aan boord zodat het op geen enkele radar te zien is en is bewapend met nucleaire wapens. Kapitein Ramius, een officier met een onberispelijke staat van dienst, mag de eerste proefvaart uitvoeren. Nog maar pas buitengaats vermoordt Ramius de politieke officier die de reis superviseert en zet koers naar Amerika...
imdb link imdb-score 7.6
Nuremberg Canvas 21.00 - 22.30
Op 12 mei 1945 geeft generaal Hermann Goering, de rechterhand van Hitler, zich met zijn vrouw en dochter over aan de geallieerden. Het nieuws verspreidt zich als een lopend vuurtje en in de Verenigde Staten wordt procureur Robert Jackson ermee belast om de miljoenen joodse slachtoffers te vertegenwoordigen op een proces dat plaatsvindt in Nürnberg, in Duitsland. 21 leden van de opperbevel van de nazis - onder wie Göring, Speer, von Ribbentrop, Hess, Dönitz, Jodl en Keitel - moeten terechtstaan voor de krijgsraad. Tot dan toe waren oorlogsmisdaden die werden beschouwd als ’misdaden begaan in uitzonderlijke omstandigheden’ nog nooit voor de rechtbank gebracht
imdb link imdb-score 7.3 |
|
|
| pooley |
| Kzou Nurnberg pakken. THe hunt kunt ge nog altijd gaan huren in de videotheek enja ik heb iets met historische films. Boeit me enorm :) |
|
|
| Gladius |
| ik zou voor Billy Elliot gaan op TV1, ook ne zeer goeie |
|
|
| DeZmA |
Eergisteren nog es freddy got fingered gehuurd met tom green
omg, mijn kaken deden weer pijn :toothless |
|
|
| djcresto |
vandaag naar the buttefly effect gaan kijken
echte aanrader als je het mij vraagt, de nodige dosis spanning, romantiek een goed script en een niet al te happy end
zeker kijken |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|