|
|
| eieregooie |
| Nee, is anti blote Janet tieten... |
|
|
| Wildfir3 |
anti negertieten ja!
racistische amerikanen! |
|
|
| Svinuske |
| twas dan ook een mottige tiet om eerlijk te zijn :whip: |
|
|
| Sharpsider |
| quote: | Originally posted by Gladius
lol gisteren met engels een stuk van die oscars gezien. echt typisch met zone countdown :rolleyes:. En dan dat publiek op de achtergrond, allemaal aant freaken, om zot van te worden die amerikanen. Das gewoon ne show van "wie heeft het schoonste kleedje aan".
Over de oscars zelf, dat LOTR der 11 heeft gekregen vind ik dik overdreven, nu blijven er zoveeeel goei films met niets achter. |
Idd, zoveeel films die ni eens geselecteerd waren :D ;)
Kvind 11 oscars misschien ook wel een beetje overdreven, maar ik denk da ge het eerder moet zien als een bekroning van de volledig Trilogy als van ROTK alleen.
Khad ook liever 21 Grams (minstens) nen oscar zien krijgen. |
|
|
| CygnusX |
Love Actually (2003)

Follows the lives of eight very different couples in dealing with their love lives in various loosely and interrelated tales all set during a frantic week before Christmas in London, England. Misschien wel de beste romantische komedie die ik ooit gezien heb. In ieder geval stukken beter dan de gemiddelde Amerikaanse romantische komedie. Veel bekende acteurs (vooral in bijrolletjes), enkele namen : Hugh Grant, Elisha Cuthbert (Kim uit '24'), Keira Knightley (Elizabeth uit 'Pirates Of The Caribbean'), Rowan Atkinson, ... Een aanrader, zeker als je op zoek bent naar een 'feel-good movie'. Mijn score : 7.5/10. IMDB Score : 7.7/10.
(imdb link) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|