|
|
| Wildfir3 |
| lola rennt heeft wel iet ja :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Niet dus: Het bleek long range te zijn, een domme westernfilm door en met kevin costner. Ik heb daar 145 minuten van mijn leven verspild, ni te doen. Echt zwaar af te raden, tenzij ge totaal geen smaak hebt, dan zult ge der wel van genieten :p |
Open Range zult ge bedoelen :p
Ik vrees dan dat ik slechte smaak heb, want ik vond em wel meevallen :D Ik zou er niet voor naar de cinema gaan; Het verhaal is wat slapjes, maar voor de rest valt ie wel mee. |
|
|
| Wildfir3 |
open range dan jah, kben slecht in het onthouden van titels van slechten films ;p
innige deelneming voor uw slechte smaak :p
Die film ging nu eens echt nergens over zie :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by pooley
Da heb ik gedan met Jeepers Creepers 2 de woensdag avond :/
Kwist ni da sommige van me nvrienden zo weinig smaak hadden :)
Normaal zou da horror moeten zijn maar ik kreeg er 2 keer slappe lag en paar keer lag de zaal strike van het absurde / belachelijk van die film.
Films crap, lachen maakte het goed :)
|
ha, ik weet wat ge bedoelt... Ik heb de 1 gezien, en die vond ik dom. Tiens, ik wist ni da ze van zo ne slechte film der nog 2 gemaakt hebben ook! :haha:
Ik raad hem in allegeval ook AF |
|
|
| Gladius |
gisteren 21 grams gaan zien. imdb
zeer goede film, 1 van de beste dat ik het afgelopen jaar gezien heb.
Gaat over 3 mensen wiens leven drastisch verandert door een ongeval.
Het verhaalverloop is zo'n beetje het zelfde als bij 'Memento', alle stukken worden dus in de spreekwoordelijke mixer gegooid en je krijgt dan flarden te zien. Je moet er dus wel met uw gedachten bijblijven.
Best wel zware en pakkende film, maar o zo goed geacteerd (Sean Penn, Naomie Watts).
8/10 van imdb, en krijgt van mij hetzelfde
(btw, ik heb al gemerkt dat die score van imdb niet altijd correct is. Hangt natuurlijk ook af van persoonlijke smaak, maar sommige films worden echt zwaar overgewaardeerd) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|