|
|
| Miss Z |
Snow Dogs (2002)
When Miami dentist Ted Brooks (Cuba Gooding, Jr.) learns that his birth mother has passed away and that he was named in her will, he travels to Alaska to claim his inheritance. Rather than the large chunk of change that many people would expect, Ted instead receives his mother's pack of rowdy sled dogs and her property. Although the dogs seemingly have it in for Ted, he decides to keep the dogs and race them in the local race, the Arctic Challenge, spiting a mountain man (played by James Coburn) who wants the dogs. What follows is a comedy detailing Ted's adventures in learning to run the sled dogs...
(sorry geen zin voor te vertalen ;))
Mijn score: 7/10
Imdb score: 5.1/10
't was een leuke komedie met hele schone husky's :) kweet al wat voor een hond ik later ga nemen ;)
 |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Anal pleasures 2 tot 7 zijn ook zeker aanraders, hoewel de 6 wa ontgoochelt :(
:clown: |
|
|
| Nyah |
Ik heb gisteren 'the italian job' gezien.
Een stel boeven steelt op een nogal spectaculaire manier een partij goudstaven in Venetië. Alles verloopt perfect zoals gepland en The Italian Job lijkt dus geslaagd. Maar dan keert een van de gangsters zich tegen z'n vrienden en gaat met de buit (38 miljoen dollar) lopen. Z'n ex-makkers kunnen daar niet bepaald om lachen, en als ze na een jaar het spoor terugvinden, plannen ze wraak.
Best wel een film met veel spectakel, en met nogal wat aandacht voor de Mini Cooper (cool auto'ke :cool: ). Het oogt allemaal wel grappig: zo'n mini die de trappen afrijdt en door metrotunnels crosst.:D
Voor wie meer wil weten: http://www.italianjobmovie.com/flash/index.html
Naar mijn mening, een aanrader ... ah ja, btw, in de film kom je ook te weten wie echt 'napster' uitgevonden heeft :tongue2
Het liedje 'Money' van Velvet Revolver, vind ik wel goed passen bij de film :toocool: |
|
|
| Buoyant |
vanavond op de bbc1 22:00-23:50 The Bone Collector 6.2 imdb
en op Ned3 23:02-01:00: The Big Lebowski 7.9/10 imdb |
|
|
| pooley |
return of the king = omfg
adembenemend, schoon, majestueus alles gewoon
topper
9.5/10 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|