|
|
| tor8024 |
| ing amal vond ik niet zo goed.. het verhaal eindigt wanneer het nog moet beginnen. er werd wel goed geacteerd.. |
|
|
| CygnusX |
The Negotiator (1999)
Ik ben niet zo'n fan van politie-actiefilms, maar van deze heb ik echt genoten. Geweldige acteerprestaties van Samuel L Jackson en Kevin Spacey. De film boeide me van het begin tot het eind. Een aanrader als je hem nog niet gezien hebt! Mijn score : 8/10. IMDB Score : 7.2/10.
(imdb link) |
|
|
| Gladius |
heb juist 'Scarface' gezien, ook wel de moeite.
is wel al van '83, met Al Pacino en Michelle Pfeifer in hun jonge dagen. De film is wel SUPERgewelddadig, ben der ffkes ni goe van =).
mijn score 6.5/10, imdb 7.7/10 |
|
|
| Pumaz |
Scarface rules!
'Say hello to my little friend' is nog steeds woordgebruik hier bij mij en andere rare kwibussen, aka my friends
(Vergeet niet dat ik in de stad woon met een vierdaagse feest die eigenlijk een excuus is om nog meer te drinken) |
|
|
| Pumaz |
Oh en nog iets erover (met mijn typische mentaliteit van 'ik zal het maar zeggen voor het geval ze het niet wisten') :
De Nederlandse Dj Montana heeft de inspiratie voor zijn naam gehaald bij Tony Montana, Al Pacino's rol in Scarface. Het gebeurde toen een zekere Tijs Verwest;) in een videotheek werkte en zei tegen hem dat hij er een beetje op lijkt (verre van imo)
Dit klinkt misschien zoals het soort verhaal dat uw nonkel-die-teveel-op-heeft zou vertellen, maar ik zweer op het graf van Armin dat het waar is! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|