|
|
| tor8024 |
the green mile was inderdaad een zeer goeie film! hoewel john coffey gaven bezit waar ik absoluut niet in geloof, de film zelf zit heel goed in elkaar.. een aantal ontroerende elementen ook.. heb ervan genoten!
eigenlijk had ik het zelfde toen ik the sixth sense voor het eerst zag.. een film over iets waar ik in geen honderd jaar zou in geloven, maar het verhaal zelf is goed uitgewerkt.
vanavond is er op canvas 'ing amal', het schijnt dat die ook wel vrij goed is (heb hem zelf nog niet gezien).. |
|
|
| Tiger777 |
| ik zal u na vanavond laten weten of hij goe is ;) |
|
|
| pooley |
Tis ne schitterende film, kheb hem zeker al 5 keer gezien.
Echt, omg !
:)
Enjoy |
|
|
| Gladius |
ik herinner mij dat iemand 'finding nemo' ooit vermeld heeft.
kheb hem vandaag gezien en ik vond hem supergoed, zelfs beter dan shrek!
echt megagrappig, zien gewoon!
-Glad |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik herinner mij dat iemand 'finding nemo' ooit vermeld heeft.
kheb hem vandaag gezien en ik vond hem supergoed, zelfs beter dan shrek!
echt megagrappig, zien gewoon!
-Glad |
That would be TatanaGirl & me :)
| quote: | Originally posted by CygnusX
Gisteren nog een dijk van een film gezien :
Finding Nemo (2003)
Echt een aanrader; het gebeurt zelden dat ik een film zo grappig vind. Het is een tekenfilm over een clownvisje dat zijn zoontje kwijt is en ernaar op zoek gaat. De film is (imo) terecht zo'n groot kassucces in Amerika en nummer 117 in de top 250 bij IMDB. Ik heb bijna gans de film (en erna) platgelegen van het lachen :D Ik geef hem : 8.5/10. IMDB Score : 8.3/10. (Hij komt eind november hier in de cinema)
(imdb link) |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Ik heb samen met mijn schatje finding nemo gekeken en hij overdrijft niet. Het is echt een megafilm, er zitten hilarische elementen in voor jong en oud! Echt mensen als je je ziek wilt lachen dan moet je naar deze film kijken.
groetjes
TatanaGirl |
ing Åmål vond ik een leuke, interessante film. Tis een keer eens iets anders :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|