|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Endre
tänk på..glass
|
Aendy, det här var ju ännu bättre!!!!:eyespop: fattar inte var ni får luft ifrån asså! :mad:
Gylle, posta i Music iställe så får du lite vettiga svar. |
|
|
| TrancE_GyLLe |
ehhh vad ska man säga???
tack för tipsen? eller???
ingen som har några tekniker som man kan tänka på å så...
eller på tabbar man ska försöka undvika???
seriösa svar önskas!!!! :)
Amnezia: tack för tipset... å nej jag lirar CD.. enklast å fixa musik på d viset... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
ehhh vad ska man säga???
tack för tipsen? eller???
ingen som har några tekniker som man kan tänka på å så...
eller på tabbar man ska försöka undvika???
seriösa svar önskas!!!! :)
Amnezia: tack för tipset... å nej jag lirar CD.. enklast å fixa musik på d viset... | En gammal tabbe många som lirat CD gjort är att köra ut fel CD-skiva så musiken på golvet dör :p
Jag är nog inte rätt person att ge tips annars för en live spelning men frågan är hur mycke skills du har på hemmaplan... kan du mixa å de funkar bra hemma så e de bara å köra på och då tror jag det enda du behöver övervinna är en viss nervositet...
Jag lirade en gång i nån halvtimme på ett skogs party men då hade jag tagit ett par bira + att allt var så soft på plats att det allt satt som en smäck... :gsmile: |
|
|
| zamson |
| det låter löjligt - men våga misslyckas (fast sträva inte efter det hehe) |
|
|
| Amnezia |
aha ok har inte riktigt koll på hur cdjock världen ser ut me alla que points å allt va d heter lr nått sånt....
men då har du väl antagligen bpm räknare till hjälp oxå..kan ju va bra när man e nervös trots att det är en gåva av :whip: hehe.....
vet inte riktigt vad du menar me tekniker..
checka www.djportal.nu nått tips kanske???? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|