return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
DJ Tips

Glorie
quote:
Originally posted by Endre

tänk på..glass

Aendy, det här var ju ännu bättre!!!!:eyespop: fattar inte var ni får luft ifrån asså! :mad:

Gylle, posta i Music iställe så får du lite vettiga svar.
TrancE_GyLLe
ehhh vad ska man säga???
tack för tipsen? eller???

ingen som har några tekniker som man kan tänka på å så...
eller på tabbar man ska försöka undvika???

seriösa svar önskas!!!! :)

Amnezia: tack för tipset... å nej jag lirar CD.. enklast å fixa musik på d viset...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
ehhh vad ska man säga???
tack för tipsen? eller???

ingen som har några tekniker som man kan tänka på å så...
eller på tabbar man ska försöka undvika???

seriösa svar önskas!!!! :)

Amnezia: tack för tipset... å nej jag lirar CD.. enklast å fixa musik på d viset...
En gammal tabbe många som lirat CD gjort är att köra ut fel CD-skiva så musiken på golvet dör :p

Jag är nog inte rätt person att ge tips annars för en live spelning men frågan är hur mycke skills du har på hemmaplan... kan du mixa å de funkar bra hemma så e de bara å köra på och då tror jag det enda du behöver övervinna är en viss nervositet...

Jag lirade en gång i nån halvtimme på ett skogs party men då hade jag tagit ett par bira + att allt var så soft på plats att det allt satt som en smäck... :gsmile:
zamson
det låter löjligt - men våga misslyckas (fast sträva inte efter det hehe)
Amnezia
aha ok har inte riktigt koll på hur cdjock världen ser ut me alla que points å allt va d heter lr nått sånt....
men då har du väl antagligen bpm räknare till hjälp oxå..kan ju va bra när man e nervös trots att det är en gåva av :whip: hehe.....

vet inte riktigt vad du menar me tekniker..
checka www.djportal.nu nått tips kanske????

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden