|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
toch mooi van kim, eindelijk die schreeuwende buffel van 1 afgegooid |
:stongue: :stongue: |
|
|
| Tiger777 |
yeay!
Die schreeuwende buffel heeft altijd zo'n hartje rond hare nek. Zo grappig, een beerin me 3 keer bredere schouders as ik... met een hartje rond hare nek... :D
(nutteloze post #102874) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ER is een enorm verschill tussen het mannentenis en het vrouwentennis. BIj mannen is een balletje van 120 km/u een zwak balletje. Bij vrouwen is dat al enorm snel...
Zet bv de 100ste op de wereldranglijst v/d mannen tegen de 1e van de vrouwen, de man zal verpletterend winnen. |
mannenkes mannekes
voor een discussie te beginnen eerst misschien eens beter opzoekingswerk verrichten
De snelste opslag bij de mannen is 237 km per uur. Staat op naam van Philipoussis en Andy Roddick
Bij de vrouwen is het record 204 km/u op naam van Venus als ik mij niet vergis.
Ooit speelde is een flamboyante fransman nummer kweetniehoeveel van de wereld. Die gekend staat om slechte rook en drinkgewoonten tegen venus en hij won heel gemakkelijk.
ps. Mijn smashen halen ook wel 150/u denk ik. Maar dan wel in badminton waar het object nog veel sneller vliegt dan bij tennis. ;) |
|
|
| Belgian Bonzai |
Mwaa, ik sloeg vroeger ook opslagen van 150 (nooit getest, maar gehoord van mannen die het kunnen weten (B-2/4), ik kon echt wel meppen).
---> Nu is mijn schouder kapot. |
|
|
| djcresto |
ondertussen wint henin in toronto, al een geluk dat de electriciteit daar terug was.
binnenkort Henin op 1 Clijsters op 2. Henin is duidelijk de sterkste dit seizoen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|