|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en dan vraagt men zich hier af waarom er zo weinig meiden op het forum zitten :whip: :p
|
Tja, ik ga nu mss een open deur intrappen, maar mijn ervaring zegt dat je vaak het hards kunt lachen met mannen! Die lopen niet meteen te zeiken als je een grap maakt die onder de gordel is:stongue: :crazy:
Maar goed, de meiden op het forum die er nog zijn, kunnen dit waarschijnlijk ook waarderen, anders bleven ze niet....:D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Transara
Die lopen niet meteen te zeiken als je een grap maakt die onder de gordel is:stongue: :crazy: |
Een godverdomde, dikke, welgemeende +1 ! |
|
|
| Synthesia |
^ en ^^ Hehe, had het er ook nog over van't weekend hier, moet maar kijken naar eigen ouders of grootouders...
En vandaag nog ne keer eens bevestigt op het nieuws dat vrouwen minder gevoel voor humor hebben :p Zie link:
http://www.hln.be/hlns/cache/det/ar....bron=homeArt15
T'zijn maar vieze wezens e soms :p
:nervous: 0_o...gaan ze hier mee kunnen lachen.. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Synthesia
:nervous: 0_o...gaan ze hier mee kunnen lachen.. |
Jawel, degeen die de moeite waard zijn kunnen dat, degeen die ge beter kunt laten voor wat ze zijn ni. :p |
|
|
| Kelly* |
oeis, nog niemand van de vrouwen een reply'ke gezet?
ik geef jullie wel gelijk. mannen zijn meer lachen en meer fun dan vrouwen over het algemeen.... :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|