|
|
| [DVSS]BiZaRrE |
Voornaam : Alexis
Geslacht : Male =)
Leeftijd : 22
Woonplaats : Kalmthout (antwerpen) 5 km van de Nederlandse grens
Werk/studies : Student, ik ga naar mijn laatste (3de) jaar informatica aan de hogeschool van Antwerpen
Hobbies(buiten Trance) : Uitgaan, met vrienden afspreken, films zien, gamen en af en toe wat sport =).
Favoriete subgenre : uplifting
Favoriete nummer allertijden :
Robert Gitelman - Children of the sun
Oceanlab feat Justine Suissa - satellite (above & beyond remix)
Carlos - The Silmarillia (B1 Mix)
Favoriete DJ(s) : Robert Gitelman, AvB, Ferry Corsten, PvD
Favoriete film(s) : Usual Suspects, Remember The Titans, American History X,...
Wanneer begon trance voor jou? : Moeilijk te zeggen wanneer maar wel door wie! Door mijn neef die jullie beter kennen als Gladius.
Met welk nummer begon het : Ik dacht dat het een live set was van Tiesto maar ben er niet zeker van
DJ je? : Nee
Produce je? : Nee
Favoriete drank? : (Rooie) Vodka Redbull |
|
|
| Bait |
Hi everybody
Ik zal me dan maar ff voorstellen.
De naam is johan, ik ben 23 jaar en woon te maasmechelen.
Mijn hobbies lopen een beetje uiteen, maar de pc en games zitten zowat bij de top.
Ik weet jammer genoeg niet veel van trance, maar ik weet wel wat ik graag hoor.Zelf "PROBEER" ik ook wat zelf in elkaar te duwen met FL Studio maar met weinig samples kan ik niet veel doen als wat prutsen en proberen, maybe kan iemand mij er eens een beetje bij helpen.
Buiten trance luister ik zowat naar alle muziek die er bestaat, kwestie van een beetje open minded te blijven, anyway khoop dat dit een beetje volstaat en dan zullen we elkaar wel wat zever verkopen op het net en misschien zien we ons wel eens op een of ander evenement.
Groeten Bait:tongue2 of wel =B8= |
|
|
| Dr.Pepper |
Hi ppl, Im new around here and thought Id throw u all a Hi :D
I dont speak Dutch, sorry and my french is also kinda bad, so please reply in english. Thx :toothless |
|
|
| Nagib |
Aloha!
De meesten hier zullen mij wel kennen vanop andere fora. Maar vermits die quasi op sterven na dood lijken te zijn wat member activiteit betreft, heb ik toch maar eens besloten om ook hier wat te posten. En 't is altijd fijn om in uw eigen taal te kunnen typen. Niet dat ik problemen heb met Engels maar soit... ;) Anyways. Fijn om velen ook hier terug te vinden. En 't wordt eens dringend tijd da 'k terug wat meer up-to-date blijf wat recente releases betreft. Dat was het zowat. Tot gauw! |
|
|
| Blue Sky 99 |
Goeienavond,
ik ben dus Blue Sky, ik dj actief sinds een achttal maanden. Mijn voorkeur gaat uit naar progressive en trance ... Anymore questions? Shoot me ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|