|
|
| Steve-Austin |
Techno fans hebben Fuse,
Elektro fans hebben Culture club,
House fans hebben ... (I don't care about this style)
Progressive house/trance fans hebben Larocca
Maar wat voor trance fans? Geen hard-trance of pumpin' trance fans éh!
Voor mij, Illusion is toch niet so slecht maar niet alleen trance ... |
|
|
| Dark Apostle |
Belgische discotheken durven niet specifiek trance te gaan draaien want 90% van hun klanten zijn super hip,fly,dope,cool,smooth,easy,groovy,funky en trendy. En als je naar hun muziek smaak vraagt dan krijg je meestal RnB,Soul,Disco,Hip-Hop,Dance,Trance (hoewel ze soms dan nog steeds Dance bedoelen),Techno,etc,etc. met als gevolg dicotheken draaien liever niet alleen trance draaien.
Ik ga liever dan naar Trance Energy en Shockers (je betaalt meer dan in een discotheek maar je bent tenminste zeker dat je voor je geld sets geserveerd krijgt die helemaal in uw stijl passen) |
|
|
| cyberia |
bbc ben ik al e paar keer hene geweest,ma da's dan ook weer net het iets hardere genre.
illusion,niet alleen trance,ma toch grotendeels (iemand eigelijk naar 15years illusion geweest in 't sportpaleis?)
't kot waar ik regelmatig te vinden ben is sotto's in zottegem,grotendeels trance en veel ouwe (bangelijke) schijven,let wel ,bijna elke week dezelfde plakes:whip: ,ma al bij al een vette keet. |
|
|
| Gladius |
ja cyberia, kben naar 15 years illusion geweest. was, zoals in illusion altijd imo, beetje te hard.
ben al 3 keer in illusion geweest (toen da tiesto kwam inclusief), en kheb dat der -uplifting_tranceaddict_zijnde- genen ene keer goe gevonde... is da ni eerder wa club & hardtrance da ze daar draaie?
-Glad |
|
|
| cyberia |
bwah ik vond het toch wel vet met 15years,verrassend vond ik tall paul,da toch wel nog beestig draait eigenlijk.
't is nu toch wel anderhalf jaar geleden da'k naar illusion geweest ben(kpeis da de laastte keer me 14jaar illusion was)en toen was het toch grotendeels trance op de ground level(alé ja soms wel hard-trance da's just)en club op de level,ma kzeg het da's al een tijdje geleden |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|