|
|
| Tiger777 |
| You'll NEVER find it, pick me up, I know much better than nabistai here, where is is ;) |
|
|
| djcresto |
raar maar waar, als ik naar een discotheek ga ben ik bijna nooit zat. Dan drink ik meestal colakens of redbull. Enkel vroeger bij de legendarische happy fridays liet ik me wel al is gaan.
Als ik uitga op plaatsen waar de muziek me niet bevalt wat tegenwoordig wel meer gebeurt drink ik me meestal wel een stuk in mijn voeten. Nuja heb het over talgemeen goe onder controle ;-) ben nog maar een paar keer stukken van mijn geheugen kwijtgeweest
:D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | | ben nog maar een paar keer stukken van mijn geheugen kwijtgeweest |
Bij mij gebeurt dat al vrij snel. Zelfs al ben ik nog ni zat, de morgen daarna weet ik meestal nimeer wa der gebeurd is(en meestal is da nog beter zo ook...:o ) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by djcresto
raar maar waar, als ik naar een discotheek ga ben ik bijna nooit zat. Dan drink ik meestal colakens of redbull. Enkel vroeger bij de legendarische happy fridays liet ik me wel al is gaan.
Als ik uitga op plaatsen waar de muziek me niet bevalt wat tegenwoordig wel meer gebeurt drink ik me meestal wel een stuk in mijn voeten. Nuja heb het over talgemeen goe onder controle ;-) ben nog maar een paar keer stukken van mijn geheugen kwijtgeweest
:D |
ik weet exact waar je het over hebt.. meestal in een discotheek drink ik water, maar op een normale vrijdag (met vrienden naar een cheesefest) durf ik wel es een glaasje te veel drinken.. :) |
|
|
| Tiger777 |
| Bah, ja, soms blijft het bij mij ook beperkt tot water alleen... maar dan heb ik zo de indruk da iedereen u zo raar bekijkt... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|