|
|
| Tiger777 |
| ja, ook vet... Wanneer is het brussels is burning? Vermits antwerpe nogal ver ligt om met de velo te doen. Want, mijn ouders vinden al die techno events "drugstempels", dus moet ik thuis ontsnappen wil ik er geraken... Mss weet ge nog, een paar maand gelede, groove city, da was zo op een scheet van mijn huis, IK mocht ni gaan! Ma bon, ben dan toch geweest :happy2: |
|
|
| cyberia |
he vorige editie van brussels is burning ben ik zelfs niet geweest twas op 5 minuten van mijn deur en ben er zelfs ni hene geweest cyberia :whip: :whip: :whip: I'm ashamed...so ashamed:sadgreen:
voor I love techno, zit ik nog steeds in spanje |
|
|
| Sharpsider |
Mja, ik ga sowieso wel gaan zen.
Kvind de line-up best nog wel vet,bekende namen afgewisseld met nieuw(er) talent. Alleen een beetje spijtig van de prijs :(
En ja, tklopt wel dat techno tegenwoordig een beetje "softer" aant worden is. Ma da heeft imo vooral te make met de toenemende populariteit van techno en de organisatoren die daar op inspelen door "softere" dj's te booken.
Ahja, kweet ni of Brussels is Burning nog gaat plaatsvinden, da was vorig jaar in Brussel omda't in Antwerpe ni kon doorgaan geloof ek. |
|
|
| Dark Apostle |
DJ Rush kan stevig draaien als hij wilt, dat heeft hij bewezen op Shockers toen hij na Luna kwam. Ik vreesde even dat terug eentonig ging worden zoals (tot mijn grote spijt) bij het grootste deel van Marco V zijn set het geval was, maar in tegendeel, wat die kerel er uit vlamde was gewoon lekkere harde techno.
Maar voor 1 DJ die miss hard gaat draaien betaal ik toch niet zoveel. |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Sharpsider
Ahja, kweet ni of Brussels is Burning nog gaat plaatsvinden, da was vorig jaar in Brussel omda't in Antwerpe ni kon doorgaan geloof ek. |
inderdaad.
op 6 september vindt antwerp is burning weer plaats. ik denk dat het weer op de waagnatie zal zijn, er staat immers "outdoor".. ik hoop dan maar dat de organisatoren het nu es goed kunnen regelen met de geluidspolitie, was iemand erbij toen tiesto er vorig jaar midden in zijn set wegens "geluidsoverlast" moest stoppen? :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|