|
|
| Fkwebeman |
Treinkaartjes..
Dat is inderdaad altijd een groot feest..
2 jaar geleden zou ik ook naar de Loveparade..
Met de NS. Kaartjes gereserveerd, hotel gereserveerd.
4 dagen voor vertrek: telefoon
De NS.. Dat ze 'vergeten' waren onze kaartjes apart te leggen (of zoiets) en nu waren er geen 2e klas tickets meer.. ( 2 personen voor 100 gulden naar berlijn geloof ik) excuses, sorry sorry..
Wij boos, regel maar wat, wij hebben gereserveerd dus wij eisen kaartjes..
JA hoor, dan mogen jullie ook wel 1e klas gaan reizen..
Mooi, wij blij.. maar wat blijkt, krijgen we de volgende dag nog wel ff een rekening van 500 gulden (p.p.!) voor die eerste klas tickets!
NS in your ass! |
|
|
| Miss Proximus |

voel die grond schudden door mijn ge-stampvoet :p |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Mooi, wij blij.. maar wat blijkt, krijgen we de volgende dag nog wel ff een rekening van 500 gulden (p.p.!) voor die eerste klas tickets!
NS in your ass! |
en die heb je betaald? |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
bleh :whip: :whip: |
Euh Proxi heb jij nog iets geregeld gekregen voor de LP? Of kan ik het antwoord eigenlijk al raden? :( |
|
|
| Miss Proximus |
tja, als ik eenmaal in Berlijn ben zit ik goed...het probleem momenteel is alleen hóe er te komen! Alle mensen hebben zo ongeveer al een volle auto, mijn enige hoop is onze lieve forum vader en wijze gebaarde man JP :D
en anders zal ik Eurolines moeten verblijden met 84 euros..of de Nederlandse of Duitse spoorwegen.
m'n vader wil me zelfs al een stuk op weg helpen door me naar Leer te brengen, maar dan is t nog best prijzig om in Berlijn te komen!
Kon ik maar VLIEGEN!!!!!!!!! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|