|
|
| robin |
"waar is wallie" |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by basvh
ya-dee-ya ;) |
Hey Basje, heb jij niet nog 1 plekje vrij in de auto?
Of JP..nog iemand nodig om de reiskosten p.p. omlaag te brengen? ;)
Mijn gezelschap is gereduceerd tot 1 persoon whahah ja IK dus :D En heb daar wel " afgesproken" met Helen (ben benieuwd of die nog komt)en Greg&Caryn maar ja, alleen reizen is ook zo saai!!! :whip:
Of Wouter...kofferbakje over?
Bleh...feesten met de niet-TA vrienden wordt minder en minder leuk!! En ik WIL dit jaar want volgend jaar Juli ben ik nog niet terug :(
PUHLEASEEEEEEEe iemand??? :)
Oh hey er is ook weer een avondje gartis feesten im Volkspark Schonbrunn :) weeeeeeeeeeee!! jippieeeeee |
|
|
| jploveparade |
| Ik weet dat ik ga en hoe maar nog niet waar en wanneer |
|
|
| hawkgun |
ALs ik al die verhalen lees krijg ik er alleen maar meer zin in!! Over 2 weken mijn eerste Loveparade, kan er niet op wachten. Volgens mij gaat het echt héél cool worden!!!! :crazy: :eyespop: :eyes:
Aangezien het mijn eerste keer wordt heb ik nog wat vraagjes. Ik wil er vrijdag heen gaan met de auto (samen met wat vrienden). Nu willen wij een camping pakken. Weet iemand een goede camping? En tot hoe laat kun je terecht om in te checken op zo'n camping, sommige moeten namelijk vrijdag(ochtend) nog werken en we kunnen helaas niet zo vroeg richting Berlijn vertrekken. Iemand anders nog meer tips (die van jploveparade heb ik al gelezen, thnx)
Jullie horen mijn verhalen wel en wie weet zie ik daar wel wat TA-ers!!! :D:D:D
Have fun!! |
|
|
| snitz |
| Wij zijn ook vrijdagavond van de party. Lekker vliegen op Tieske!!!!!!!!!!!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|