return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Loveparade!! 2003

Miss Proximus
mja

kzou met 1 vriendin en een bevriend stel...het stelletje haakt af...geen vervoer... (hadden we met hen ook niet trouwens :D)

Eurolines? Love Express? of gewoon met X-travel ofzo....

Wie gaat, hoe en wanneer??? :)
basd
Helaas, dan ben ik net op vakantie... Dan andere keer maar weer feesten met die Duitsers..

Nature One? Iemand? :D
basvh
ja ik ga met snitz, zoals het er nu uitziet is de planning als volgt met dank aan JP.

Vrijdag heen met auto, vrijdag hotel nemen: we gaan daar die avond chillend doorbrengen of we gaan naar tiesto en PVD. Zaterdag lekker uitslapen goed ontbijten (het ontbijt is immers de belangrijkste maaltijd van de dag, en natuurlijk een bodem leggen) daarna feesten bij die siegesaulle en daarna lovestern galatika meepakken. Als dat afgelopen is Misschien ff wa uurkes in de auto pitten of meteen aanrijden.

dit is de planning

quote:
Nature One? Iemand?
Ik vind de line up eerlijk gezegd nogal tegenvallen. Het feit dat het 2 dagen is en die camping enzo is natuurlijk wel een vette belevenis, en de locatie enzo. Maar waarom doen ze dat in nederland niet? Mysteryland en Dance Valley zouden alleen maar nog vetter worden als het 2 dagen zou zijn.
basd
quote:
Originally posted by basvh
Ik vind de line up eerlijk gezegd nogal tegenvallen. Het feit dat het 2 dagen is en die camping enzo is natuurlijk wel een vette belevenis, en de locatie enzo. Maar waarom doen ze dat in nederland niet? Mysteryland en Dance Valley zouden alleen maar nog vetter worden als het 2 dagen zou zijn.

Ik vind het wel een lekkere line-up :)

Maar goed smaken verschillen gelukkig.. Nou nog even iemand zien te vinden die mee wil... Fraaaaansje?
M_Peror
Yes, dit jaar gaat het er eindelijk van komen! Ben al een paar keer precies op vakantie geweest met de LP maar dit jaar m'n vakantie er maar omheen gepland. :D
Wij duiken met z'n viertjes op vrijdagochtend de auto in naar Berlijn, rest zien we daar wel maar die planning van BasvH en JpLoveparade klonk erg aantrekkelijk dus 't zal ook wel zo iets worden.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland