return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
Loveparade!! 2003

HBtje
HeHe, eindelijk thuis :D Loveparade is tering gewoon het alles gaafste feest wat er maar is, inclusief alles erom heen gewoonweg 500% TOP :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: Eerst maar slapie doen morgen partyreport enzo, tschussssss :D
HBtje
De reis begon vrijdagochtend om half 12 vanuit Krefeld. Via Dusseldorf nog een vriendin opgehaald en toen op weg naar Berlijn waar we zo rond half 8 kwamen. Zonder problemen met de politiecontroles en maar een paar kleine files viel de heenreis mee :) We haalden avondeten voor barbecue en zijn toen naaar vakantiehuisje net buiten berlijn gegaan en hebben daar de rest van de avond ge-chilled.

Zo rond half 1 kwart voor 1 een taxi besteld voor richting Colombiahalle, The Love From Above, waar we zo rond half 2 kwart voor 2 aankwamen. Moguai was cool aan het draaien. Lekkere techno, kan alleen zn laatste plaat nog herinneren, U Know Y. Toen kwam de man waar we allemaal op zaten te wachten, Tiesto. Hij draaide ok, alleen heb ik m wel ns vetter horen draaien. Toch flink staan feesten en vooral bij Electronic Malfunction en Journey Of Life compleet uit mn dak gegaan :eyespop: :eyespop: Na Tiesto was het de beurt aan Paul van Dyk. Velen zullen het niet met me eens zijn, maar voor mij is hij de koning, de beste dj. Hij begon zo rond kwart over 4 - half 5, bouwde zn set rustig op en gooide er zo af en toe wat trancy plaatjes doorheen. Pas rond half 6 ging ie echt flink stampen tot het eind met onder andere Nu Nrg - dreamland en roos instant moments enzo nog wat. Doorgefeest tot half 9 - kwart voor 9 met holden & thompsen - nothing. Wat een plaat is dat. Toen de taxi naar huis gepakt en wat geslapen tot een uur of 2.

Omdat het de anderen te druk leek om dan al naar de Strasse des 17 Juni te gaan zijn we eerst de stad in gegaan en rustig aan ontbeten en beetje rond gekeken. Rond 6 uur de auto neergezet op de Kurfurstendamm en naar de Siegessaule gelopen, was nog best een kut eind. Eindelijk aangekomen kwamen die kippevel momenten. Kut Kut wat is het mooi om al die mensen rondom die Grosse Stern te zien feesten. Echt hammer geil :DAldaar Tomcraft - DJ Rush - speech van Motte - Tom Novy en stukje van Lexy gezien. Ongelofelijk gaaf die sfeer die er hangt. Met zn allen feesten ohne ende. :crazy: Top :D

Daarna richting huis gegaan, wat gegeten, douche en dan richting Messe Hallen voor Lovestern Galaktika. Eenmaal binnen werden we al snel naar buiten gelokt waar de Nature One area was. Tillmann Uhrmacher stond daar te knallen, zo gaaf, dat we daar tijdje gebleven zijn. Hij draaide zoals Paul van Dyk ook draaide. Lekkere uplifting trance, zeker niet zo saai als Tillmann doet op de radio. Daarna zijn we naar de Main area gegaan waar DJ Sammy stond te knallen, en mn vooroordeel dat ie kinderlijk blij zou draaien werd me meteen afgenomen. Hij stond goed te draaien en betrok het publiek mee in zn journey :D Draaide af en toe wat eigen producties en sloot af met lekkere techno van Elektrochemie LK en Joy Kitikonti. Daarna begon er een of andere vage live act was niet echt leuk dus zijn we richting Trance Area gegaan, waar Herby F stond te knallen. Zoals je verwacht van een Tunnel Trance Force dj stond ie enorm te zagen. Man man wat een knallende set zette ie neer. Ging daar helemaal uit mn dak, echt niet normaal. Daarna draaiden er nog 1 of 2 djs maar weet niet meer wie dat waren. Het ging daar meer richting Techno/Schranz maar was zeker wel gaaf nog :D Rond half 8 moe en voldaan met taxi terug gegaan en wat geslapen.

Daarna nog wat ontbeten en zo rond half 6 's avonds de autobahn op terug naar Nederland. Tot we zo'n 100 km buiten Berlijn waren ging het goed, maar toen kwamen we vast te zitten in een enorme file vanwege een ongeluk. 2 auto's op elkaar gebotst en volledig uitgebrand. Zeker 2 uur in de file gestaan dus besloten om terug te gaan en in hotel te slapen. Zodat we maandag ochtend rustig naar huis konden rijden.

Mijn eerste Loveparade was meteen het beste feest die ik ooit heb gehad. De sfeer, de mensen, de muziek, de djs en eigenlijk ook de stad zelf wel. Adembenemend mooi allemaal. Enorm genoten van het grote feest en alles erom heen.... Volgend jaar ben ik er zeker weer bij
M_Peror
quote:
Originally posted by HBtje
Tot we zo'n 100 km buiten Berlijn waren ging het goed, maar toen kwamen we vast te zitten in een enorme file vanwege een ongeluk. 2 auto's op elkaar gebotst en volledig uitgebrand.

Over ongelukken gesproken: zondag eind v/d middag ergens tussen Braunschweig en Hannover geloof ik dat 't was: helling omhoog, file, afgezette rechterstrook met een politie-auto, hele hoop glas, een geplette vangrail rechts met daarachter een hele, hele, hele steile afgrond. Heb niet durven kijken. Moet al een paar uur daarvoor zijn gebeurd, maar 't kan niet prettig zijn geweest. Brrr...

Is trouwens best k*t rijden, in de file als je met 4% omhoog gaat. En helemaal als de auto voor je 'm laat afslaan en naar achteren komt rollen en nog maar NET op tijd z'n rempedaal intrapt.
total woot
quote:
Originally posted by HBtje
Omdat het de anderen te druk leek om dan al naar de Strasse des 17 Juni te gaan zijn we eerst de stad in gegaan en rustig aan ontbeten en beetje rond gekeken. Rond 6 uur de auto neergezet op de Kurfurstendamm en naar de Siegessaule gelopen

:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf: ben je wel lekker? je hebt de loveparade zelf dus gemist?

Enne, mijn weekend was TOP, maar factoren zoals hoge temperaturen, en het nog steeds aanhoudende compleet-naar-de-klote-gevoel :D weerhouden mij van t schrijven van een reportje :)

Zoals gezegd t was n meesterlijk weekend, mensen die dat een onvoldoende report vinden moeten volgend jaar zelf maar gaan kijken :D:D:D

Grtz
WooT
Miss Proximus
quote:
Originally posted by M_Peror
Over ongelukken gesproken: zondag eind v/d middag ergens tussen Braunschweig en Hannover geloof ik dat 't was: helling omhoog, file, afgezette rechterstrook met een politie-auto, hele hoop glas, een geplette vangrail rechts met daarachter een hele, hele, hele steile afgrond. Heb niet durven kijken. Moet al een paar uur daarvoor zijn gebeurd, maar 't kan niet prettig zijn geweest. Brrr...

Is trouwens best k*t rijden, in de file als je met 4% omhoog gaat. En helemaal als de auto voor je 'm laat afslaan en naar achteren komt rollen en nog maar NET op tijd z'n rempedaal intrapt.

Hey daar ben ik ook langsgereden...was al goed opgeruimd, maar DAMN je zal maar zo'n afgrond in rijden :nervous:

oh ennu HB, ik vind t ook wel vreemd dat je de parade zelf eigenlijk gewoon gemist hebt! ik heb er ookniet 100% van meegekregen, maar t was tenslotte al mijn derde keer :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland