return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Loveparade!! 2003

robin
viel spaß leuten!

(zo iets toch)
T.H.C.
Ik ga ook mn tas maar maar eens inpakken, bis morgen!
jploveparade
Schandalig, zo veel politievertoon! En al die controles op de weg: het lijkt wel een dictatuur :whip:

Maar goed, ik spreek nu effe voor iedereen die nu een boete op zak heeft. Elke tweede gecontroleerde Loveparade bezoeker had drugs bij zich.

Overigens mogen ze dan ook wel eens wat aan al die alcoholisten in Berlijn doen. Heel irritant! Ravertje pesten is wel heel makkelijk...

Het was het enige smetje op een fantastisch weekend!
T.H.C.
kheb geen controle gezien, enne jp als je de droga op je lichaam bij je draagt ben je persoonlijk verantwoordelijk en kan de auto niet in beslag worden genomen.
Verders erg goed vermaakt erg relaxt sfeertje daar in Berlijn. De parade was zeer geslaagd, en lovebase was nog beter.Enige minpuntje was dat we zondagmorgen zo vertieft in de metro kropen dat we de verkeerde kant op gingen, daarna nog een aantal zeer stomme blunders gemaakt en haaft aardig lang geduurt voor we de camper weer hadden gevonden.
Volgend jaar weer...nu sleep ik mn bed naar buiten en crash daar nog even verder...zelden zo vertieft in de benen geweest.
HiGH_NrG
Sodeju, dat was me 't feestje wel! Ik heb ondertussen weer genoeg kunnen slapen :).

Maar the love from avove was echt super vond ik dan, goeie sfeer enzo. En drinken was ook niet al te duur, alleen dat klote muntjesgedoe. En ik ben heerlijk zeiknat geregend daar, niet iedereen kon zo snel naar binnen komen :whip:.
En basvh, snitz (toch?) en m_peror er tegen gekomen.
Heb me dus wel vermaakt.

Toen even geslapen en toen maar eens naar de parade zelf. Daar half 5 aangekomen de Ameland truck opgezocht, was nog wel zo'n 1,5 uur duurde :). Maar er werd goed gedraaid op de truck. Tiesto er nog even op gehoord, was ook wel relaxed. Toen maar naar de Siegesaule gelopen, maar dat was niet echt veel soeps en ik zat er al volledig doorheen :(. Dus zijn we rond half 10 maar terug gegaan naar het hotel om even uit te rusten en het feest verder te beluisteren op de radio.

Rond 12 uur toen maar op weg gegaan naar Lovebase. Super locatie om een feest te geven! :) Alleen heb ik meer het terras gezien dan het feest zelf, was te moe.

Maar alles bij elkaar genomen was het een goed feest :D.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland