|
|
| Three 'O Three |
Top!
Ik kan me geheel bij de vorige reports aansluiten, echt een zeer relaxte avond. We hadden weer de goede ouwe party-crew bij elkaar: Dj Lex, Parthardy!, Tijs08 en ik. Bij binnenkomst totaal geen rij en binnen lekker druk, maar niet te vol.
Armin draaide heerlijk! Hij begon af en toe wat harder te beuken dan we gewend zijn en dat werd zeker gewaardeerd door het publiek. Binnen al vrij snel Magik54 tegengekomen. Bedankt voor de rondleiding!! ;) Later nog M_Peror, Engeltje en John gezien. Stuk voor stuk allemaal relaxte mensen! :cool:
Al met al een geslaagde avond: gezellige tent, goede sfeer, top-muziek en mooie vrouwen! :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Al met al een geslaagde avond: gezellige tent, goede sfeer, top-muziek en mooie vrouwen! :D |
oja oja oja oja oja oja Wie dan? :p
Maar zoals de andere al hebben vermeld was het een top avond! Hele relaxte sfeer ook en er waren eigenlijk alleen echte liefhebbers die opgingen in de muziek!
From the Heart live gehoord en wat een waaaanzinnig nummer zeg!
Hij draaide dus ook nog een nieuwe tune die ik niet kende en die was ook heeel gaaf, vette melodie! :eyespop:
Natuurlijk als Armin Addict ff handtekening gevraagd.. Op de voorkant van zijn nieuwe CD, was hij erg blij mee! en aan het einde nog ff met hem op de foto! Hij was nog druk bezig met zijn remix van Motorcycle, hij wil hem perfect hebben en dat is aardig moeilijk, vandaar dat het al zo lang duurt...
Ook nog ff 10 minuutjes staan kletsen met Misja Helsloot, super aardig gast trouwens!
Volgende Armin Only zal ik zeker ook weer bij zijn!
Oja, de Asta is verder ook een toffe tent, lekkere grootte en super geluid!
Enige domper op de avond was dat de parkeergarage dicht was en we 35 Euro moesten betalen om bij onze auto te kunnnen.... of we moesten tot 930 wachten Pl%^~@$ering##%@yvus :whip: :whip: |
|
|
| John |
ooee was een erg gezellig avondje:)
voor et eerst sinds tijden weer eens ta's ontmoet heheh:D,
erg leuk om partharty, lex, tijs08, 303 eens in et echt gezien te hebben;) later nog ff met partyhardy staan springe toen die iedereen kwijt was whehhe
ja was een geslaagd avondje.. vind de asta ook best een relaxte tent trouwens.. alleen die portiers vond ik een beetje een raar beleid hebben bij de deur, maja....dat hebbe ze allemaal tegenwoordig. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by John
alleen die portiers vond ik een beetje een raar beleid hebben bij de deur, maja....dat hebbe ze allemaal tegenwoordig. |
Wat versta jij onder een raar beleid ?? |
|
|
| John |
| der werd een voor mij normaal uitziend persoon die gewoon normaal gekleed was geweigerd omdat ie een verkeerde houding zou hebben. vond ik nergens op slaan.. maar misschien komt et omdat ie net zon kapsel had als ik:D 1 bos haar is was wel genoeg heheh:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|