return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Armin Only @ Asta

MaGiK54
quote:
Originally posted by Teal'k
shiiiiiiiiiiiiiiiiit ik kan dus niet.. vind ik echt superjammer, ik had hier dus echt wel zin in :( al veelste lang niet weggeweest, maar goed.. Ik heb morgen lange presentatie en weetikveel allemaal nog meer, en moet ook nog naar mn ouders toe, dus veelste druk die vrijdag.. jammer maar helaas :(

Het begint om 22:00 pas en het eindigd pas om 5:00, neem aan dat je dan geen presentatie meer hebt en ook niet meer bij je paps en mams zit :D

Maar helaas, dat je niet kan komen.
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Optimus Trance MOET komen! :) :cool:

any news on this one??? :toothless

ff first things first jongens..

gaan er nu WEL of NIET veel ta's ??
SnuggLe
Veel plezier vanavond jongens. Was graag gegaan om weer even met wat TA's te ouwehoeren (en die bamibal een schop te verkopen), maar heb weer wat verplichtingen :) Vriendin en familie wil me ook weer een keer zien.

Volgende keer als er wat leuks is in de Asta en er veel TA'ers komen kan iedereen wel bij mij langskomen om van te voren of erna te chillen. Plek zat :) Den Haag rox.
Partyhardy!
Zo heb er zin in! :) Gisteren al de cd gekocht, héérlijk! :cool: :crazy: en dus vanavond looooooos! :) en ben erg benieuwd naar de Asta.
ahp2002
ik ben weg naar den haag

ff inzuipen met barthezz en anderen :)

en daarna naar de Asta! vele plezier allen!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland