|
|
| MaGiK54 |
Wat is nou jullie magische partymoment ?? Wat is een magisch partymoment dan, hoor ik jullie al weer zeggen ?? Das is een moment dat alles van je weg valt en alles gewoon klopt, de sfeer, de muziek, de locatie, enz enz enz. Dus gewoon een moment dat je waarschijnlijk de rest van je leven niet meer vergeet.
Ik heb zelf twee keer zo'n moment gehad. De 1e keer tijdens Sensation 2000. Ik stond helemaal alleen (zonder vrienden) vooraan toen Tiesto Silence begon te draaien. Kippevel, tranen van geluk, 35.000 man die helemaal uit der dak gingen, gewoon een moment om nooit meer te vergeten.
Iets minder hefig als het bovenstaande, maar om 6:45 tijdens TiC toen Suburban Train ingezet werd heb ik ook een traantje moeten laten, gewoon een ontlading van de hele avond, alles klopte op dat moment en was intens gelukkig.
Volgens mij is er al een tijd geleden een soortgelijke thread geweest maar lekker boeiend. Dus kom op met jullie verhalen over dit soort onvergetelijke momenten. |
|
|
| basd |
Love Parade 2000, Siegessaule, 23.15 ofzo, het moment dat Paul van Dyk (jaja..) Born Slippy draaide..
En 600.000 mensen die gek werden... Redelijk indrukwekkend..
Verder nog wel wat behoorlijk goeie momenten gehad, eigenlijk te veel om op te noemen maar deze schoot me net effe te binnen.. |
|
|
| Djeebie |
Twee echte emotionele momenten.
Tijdens het beste feest ooit (voor mij dan) Dutch Dimension 2 februari vorig jaar. Het moment dat Magik Journey wordt gedraaid, Marxman de zaal nog ff hyped, het doek valt, het vuurwerk losbarst en Tiësto zichtbaar wordt. Echt kippenvel. Ook iedere keer als ik de liveset terughoor.
Afgelopen zaterdag bij Tiësto In Concert bij Flight 643. Wat een moment was dat zeg. Een compleet stadion dat schreeuwt, fluit, springt, zwaait, klapt en Tiësto die een rondje over het podium maakt en daarna het publiek bedankt. Echt kippenvel en ik kon wel janken van blijdschap :) |
|
|
| M5 |
Qontact 2001 - DJ JEAN die Serendipity erin gooit. :)
Qlimax 2001 - Mauro Picotto die Baguette draait :eek:
Mysteryland 2002 - Mauro Picotto lekker in de buitenlucht met vuurwerk op de achtergrond en Dark Room
Innercity 2002 - Sven Vath .... laatste nummer van zijn set Legowelt- Disco Rout (Y)
Shockers 2003 - K.cee met Palomitas - Kiss & Sven Vath - ghost :D
vergeet ik de komende 10 jaar iig niet meer :D |
|
|
| -=Freezel=- |
De opening van TiC is echt zoo vet gewoon! Als ik de mp3 of het filmpje terugzie, krijg ik spontaan kippenvel. :)
Ook voor Flight 643 op TiC geldt hetzelfde. Publiek dat helemaal gek werd en uit hun dak gaat. Dit geldt eigenlijk voor de gehele set van Tiesto.
Paul van Dyk - Innercity 2000. Met al die glowsticks door de lucht! Echt zo vet was dat! :) De hele set van Paul van Dyk trouwens. Publiek en sfeer waren enorm goed. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|