|
|
| TimeportE |
innercity 2001:
-basvh en ik stonden al met handjes omhoog toen damn noa - home werd gedraaid door marco, en iedereen meezingen!
-misschien nog intenser de hele set van james holden, een grote droom weet nix meer van de hele set alleen dat ik daar flink heb staan trippen zonder alcohol of drugs
tic:
heeeeeel veel mooie momenten:
-in begin was er moment dat ik gewoon alleen voor me uit stond te staren na een enorm vette break, toen kwam marcello met beide handen langs mijn hoofd dansen, toen enorm hard uit mijn dak gegaan..
- op tribune zien hoe bij enorm vette tracks (bv idd flight) de grote lichten aangingen en 25000 man uit hun dak gaan! |
|
|
| japeman |
Voor mij Sander Kleinenberg op Innercity 2002, toen hij Gloat - Wuarp erin mixte op een manier, die ik niet snel zal vergeten, FANTASTISCH!!
Overal kippenvel... |
|
|
| jploveparade |
Multigroove Amsterdam Oostelijk havengebied 1993: Iedereen zwaar uit zijn dak op elke bassline omdat een of andere gozer gratis witte duifjes liep uit te delen :crazy:
Hellraiser Amsterdam Sporthallen-Zuid 1995: Pinnhead zaagt op het podium een been af met een ketting zaag. Verscheidene mensen vallen flauw in de zaal :D
Digital Overdose Amsterdam Sporthallen-Zuid mei Amsterdam mei 1996: We'll tear your soul apart live on stage. Bill the Robot maakte een onvergetelijke indruk, net als de springende Leviathan :eyes:
Digital Overdose Amsterdam Sporthallen-Zuid mei 1997: 12.500 man synchroon zien hakken op Hardcore to da bone vanaf main stage.

Lovestern Galaktika Berlin Eiswerder Insel Spandau 1997: 3 grote Lufthansa hallen met open-air op een afgelegen eiland. Keiharde underground techno met 4 wanden met geluid in elke zaal. Heerlijk simpel maar oh zo vet! :eyes:

Mysterland 1998 Utrecht: Marshall Masters Live I like it loud :D
Loveparade 1999: Blank&Jones draaien Cream voor 1.5 miljoen mensen bij 30*C en uitzinnige menigte. :wtf:
Paradise City Berlin 1999: Heel bijzonder feest in een oude munitiefabriek. 10 zaaltjes met ruimte voor zo'n 200 man elk en allemaal met liefde ingericht. Buiten area was ook top! Beste feature: afwerkhokjes waar je met iemand sex kan hebben :cool:

Mayday 2000: Zombie Nation Live. Bij de tonen van Kernkraft 400 zingen 25.000 man mee. Ook het moment dat PvD For an angel draait was magisch. :toocool:

Innercity 2000: PvD en de neonsticks :)
Daarna werd alles té commercieel en dus veel minder leuk. Goede uitzonderingen zijn oa Mayday 2001/2002, Love from Above en Mysteryland. De echte magische momenten waren vroeger, toen alles nog nieuw was :) |
|
|
| Cosmic Guy |
Leuk draadje dit:
Innercity 2000
Het welbekende 'glow-stick-gooi-momen' tijdens de set van Van Dyk. Hele set was trouwens super.
Qontact 2001
Hele set van Judge Jules, nog steeds one of my favourites. "Is there anybody out there?", "No Alternative", "Heaven 2001" en "Industry" waren enkele toppers eruit. Ik was toen best nog een trance n00b, kende alle nummers niet en dat maakte het oko extra leuk.
Qontact 2003
C:/del.mp3 tijdens de opening van Marco V. Wat een binnenkomer.
TiC 2003
De opening --> aankondiging, vuurwerk en dan "Adagio for Strings". Woei :crazy:
Trance Energy 2002 Utrecht
Cosmic Gate met Fire Wire en de primeur van The Truth: "Would be moment", ware het niet dat we toen in de auto zaten op weg naar huis. Ik baalde echt..... |
|
|
| dj_spare |
| Ik ben nog niet naar zo heel erg veel feesten geweest, maar het ABSOLUTE hoogtepunt (2 eigenlijk) waren afgelopen zaterdag met TiC... bij de opening en bij Flight 643... ooooooh my god!! als ik het nu weer terugzie op video krijg ik gewoon WEER kippenvel! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|