|
|
| Switch |
Innercity 2000: ik zat helemaal achteraan de zaal, op die plateaus, precies in het midden. zo had ik een mooie overzicht van de zaal. toen iedereen ineens al die glowsticks kregen, werd ik helemaal gek!
Mysteryland 2002: tja wat valt er nog te zeggen over Mauro Picotto, de man is een godheid!!! vooral bij Hong Kong sta ik compleet te springnichten! :)
Tiesto In concert: hmm ja ook bij dat moment dat ie de microfoon ter hand neemt en het publiek bedankt, tijdens Suburban Train. tranen stonden ook bij mij in de ogen :) |
|
|
| Jappio |
tjaa voor mij nog steeds DD,
hoe tijs van hoogtepunt naar hoogtepunt werkte.. Heb denk ik echt een uur achter elkaar kippenvel gehad, en alleen maar staan trancen..
Verder vond ik hele mooie momenten impulz 2002 toen Yoji draaide toen de zon opkwam boven dat meer, echt fantastisch..
En natuurlijk de laatste tic waar ik zwaar kippenvel had bij Kane, echt fantastisch; net als het moment dat tiesto het publiek bedankte,,
ach maar ik heb zoveel mooie momenten, ik vond het setje van tiesto in hollywood ook fantastisch, waar hij klappers draaide als southern sun, u2 - staring at the sun en meer van dat soort tunes.
ENNN natuurlijk niet te vergeten, de eerste x dat ik godd hoorde op sensation 2001. Hoewel het geluid ook niet helemaal goed ging was dat ook een meesterset van marco v..
dus ach.. ik geniet wel vaker van mooie momenten :) |
|
|
| New Wave |
Eerste keer dat ik op een groot feest was...de eerste keer dat ik die bass op mijn borst voelde trillen, was eerste Innercity.
Opening van Richie Hawtin op Awakenings 20 April.
verder ken ik me niet veel meer herinneren :) |
|
|
| snitz |
*Impulz outdoor: met LAB4 tijdens READY TO BOP en met Yoji toen DING A Ling erin kwam.
*DanceValley 2002: toen sasha draaide en toen de eerste zonnenstralen doorbraken. Heel het publiek werd gek :crazy: En toen Yoji en zijn vriendin een duim opstaken naar onze shirtjes (dit moment vergeet ik nooit meer)
*Mysteryland 2002: toen marco V, cafe del mar en indicator drin mixte
*HQ 25 october 2002: Toen Tom Harding Lee Haslam-Music is the drug draaide.
*Innercity 2002: Toen Tiesto starte met Mark Norman-Overkill en toen marco V feat. faithless- God is a dj gedraaid werd door marco
*Impulz 2003: Tijdens de set van JP en de set van Carl Cox had ik magische momenten:D
*Qontact: tijdens C:\dell*.mp3
TIC: Tijdens Tears from the moon, kane en het laatste gedeelte met name tijdens Ricky Fobis- No regular |
|
|
| Nielz |
| quote: | Originally posted by New Wave
Opening van Richie Hawtin op Awakenings 20 April.
verder ken ik me niet veel meer herinneren :) |
oei, dat was zeker een gaaf moment. Heb ik ook nog wel een filmpje van!
http://www.groovetrackers.com/~chris/richie.mpg
Elke keer weer herinneringen aan die set :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|