return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 
Armins album

M_Peror
Moet bij nader luisteren wel toegeven dat ik 't met 1 puntje van Magrec eens ben... sommige vocals vind ik een beetje zwak, zo nu en dan zelfs overbodig. Een aantal nummers was zonder vocals misschien beter geweest.

Blijft dat ik het een goed album vindt, geen topper waar ik helemaal lyrisch van wordt maar absoluut niet slecht en errug lekker...
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Sorry Tijs en anderen die de CD wel goed vinden, maar ik sluit me aan bij Magrec.

Ik heb de CD in z'n geheel geluisterd en op een paar nummers na vind ik allemaal ongeinspireerde tracks. Er zit helemaal geen originaliteit in. En dan druk ik me nog voorzichtig uit.... Jammer dat Armin z'n beste tijd heeft gehad als producer, het origineel van Blue Fear zal wel nooit meer overtroffen worden.

ik heb hier laatst ook al een discussie over gevoerd met Chicane, en ik vind blue fear echt een ruk nummer! daar voel ik niets bij en snap serieus niet dat mensen beweren dat armin zijn beste tijd als producer gehad heeft! :rolleyes:
Nummers als precious en from the heart zijn echt super trance krakers! :cool: :)

ik ben ook niet helemaal te spreken over het album maar dat staat compleet los van het feit dat Armin nog zeker in de bloei is van zijn produceer-carriëre! :) op 76 staan (naast de mindere nummers) ook erg goede nummers, klaar!
Chicane
Ja inderdaad, geinige is wel dat Blue Fear in 1997 op vinyl is verschenen. Wat Blue Fear geweldig maakt is die supergeile drive en woodblock :)

Het album van Armin is hier en daar erg minimaal en eenvoudig, beetje dat 4 Strings gebeuren, je neemt een leuk zangeresje en gooit er een riedeltje onder.. hoppa.. next please.

Meest geslaagd van Armin's album:
- Precious (toch wel aardig veel kippevel, maar had wat meer energie in gemogen, wie weet doet ene meneer Push dat nog wel eens ooit)
- Blue Fear 2003 (hijs fijn.. beetje hetzelfde als Blue Fear 1997 op een extra instrumentje meer geloof ik)
- Slipstream (erg leuk gewoon, maar weer vrij eenvoudig)

Minst geslaagd:
- Stay (Vocal's op de snelheid van een hele foute remix van Scooter, ze begint nog zo mooi met dat ooowwwoooohhhh maar daarna is het gewoon FOUT in het kwadraat, de melodie eronder is nog wel te pruimen maar die vocalen... ARGH)
- Never Wanted This (stelt bizar weinig voor gewoon)

De rest is wel geinig maar matig allemaal, had veel meer in kunnen zitten, maar we heten niet allemaal Tijs Verwest lol :D Oké, dat laatste is bull, maar goed het album scoort niet verder dan een matige 6 op de kippevel meter :)
MaGiK54
Vanavond in de auto ff cd van Armin opgezet, leuke cd, meer niet. Een paar top platen, een paar mindere platen, maar des ondanks, weer een fijn cd'tje om in de auto aan te hebben.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland