return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Armins album

Teal'k
TOPTOPTOPTOPTOP!
magrec
Maar dit keer meen ik het serieus.
Vind het echt slecht. Ik vraag me af of het zo'n "goed" album is omdat de naam armin erop staat en dat er dan meteen al niet meer objectief wordt geluisterd.

Ik zal hem ff reviewen de tracks die ik slecht vind.
Ik begin meteen bij stay.
Het begin is wel lekker. Maar als eenmaal die vocals erin komen dan vraag ik me af waarom ie er niet meteen een happy hardcore versie van heeft laten maken.Laat die vocals achterwege en je hebt een goed nummer

Burned with desire:
6 minuten lang slapen. wat moet dit voorstellen break-beat op 30 bpm ofzo? Ik vind trage muziek echt niet erg maar hier zit echt helemaal niks in.

Never wanted this:
Jank vocalen. De hele track bestaat uit dezelfde break-beat, pingeltjes en melodie er zit geen afwisseling waardoor je na 2 minuten al weer in slaap valt. Wat een heftige tekst wordt erook gezongen. Moeilijk te onthouden

Astronauts:
Vanaf minuut 1 saaai. 2x een break voor de afwisseling maar ook in deze plaat zit niet echt veel boeiends

Wait for you:
pfff opzich klinken deze vocalen wel lekker maar de rest van de plaat is net zoals de rest zo nietszeggend.

Sunburn:
Lekker origineel zeg. Dezelfde soort opbouw en break als flight 643.

From the heart, prodemium en yet another day die gaan nog voor matig door en slipstream is wel ok.

Communication en bluefear 2003 zijn de 2 beste tracks.

Flame me maar hierom maar ditmaal heb ik dus zo eerlijk mogelijk gezegd wat ik ervan vind als jullie dit een top album vinden dan moet je hem zeker gaan kopen maar ik zou mijn geld aan iets beter besteden.
tijs08
quote:
Originally posted by magrec

ik zou mijn geld aan iets beter besteden.

besteed jij je TIJD dan voortaan ook aan wat anders, want volgens mij zit ook niemand te wachten op jou onwijs lame en 'ik vind trance niks' posts!! :(

het zouden wel hele lange en dood saaie threads worden als iedereen iedere keer zijn mening over jouw muziek zou moeten geven! :p

ik vind het dus wel een top album! Tiestoos album was iets gevarieerder duz in mijn ogen ook wat beter, maar Armin heeft hier toch wel iets heel moois mee weten te bereiken :cool:
magrec
Je moet doen wat je niet laten kunt.
Als ik iets post over "mijn" muziek nou ga je gang met afzeiken.
Valt alleen niet zoveel over af te zeiken :p

Ik post iig wat ik wil en het kan me geen niks schelen wat anderen daarvan vinden maar blijkbaar mag je niet iets negatief posten over dit album want iedereen vind hem schijnbaar goed.
M_Peror
Nou ik vind het tot zover zeker wel erg lekker klinken! Ben sowieso wel Armin-fan en als ik dit hoor overweeg ik zekers maar weer eens een cd-tje te gaan halen. :D Ben trouwens ook van plan om vrijdag z'n lanceer-feessie te gaan bijwonen, maar da's een andere thread.

FF wat anders; Dit alles is mijn mening... als Magrec 't niet mooi vindt dan moet hij dat toch zelf weten? Smaken verschillen enz. blablabla... Don't flame him omdat hij z'n mening geeft, als we 't hier allemaal met elkaar eens waren hebben we geen discussie meer... kunnen we gelijk 't forum opdoeken... :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland