return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Prijzen van kaartjes.....

Switch
jezus tegenwoordig is het allemaal zo duur, kijk maar eens naar Mysteryland. iedereen vindt 50 euro een normale prijs, maar vergeet niet dat dat 110 gulden is!!! en zoveel is er nou ook niet verbeterd sinds de tijd dat een kaartje 50 gulden was.
ik weet nog da'k naar Thunderdome ging voor 20 gulden. kijk dat zijn goeie prijzen. Innercity 2000 was 50 gulden en dat was al redelijk duur.
wat vinden jullie ervan.
arj1o1
ja zeker ik geef met die euro net net zo snel 20 euro uit als 20 gulden
Flipper01
Het is zeker te duur.. Dat hele gezeik met die euro zorgt ervoor dat de prijzen verdubbelen in het uitgaansleven. Voor Sensation betaal je ineens 65 euro terwijl er bij de eerste Sensation al geklaagd werd over de hoge prijs.
Vaak willen de organisaties het allemaal heel uitgebreid doen. Een chill out zaal met verschillende Dj's enzo, zet daar gewoon een paar cdtjes op ofzo. Of kermisatracties, daar zit ik niet echt op te wachten hoor..
Maar ja, ze spelen lekker in op de euro want iedereen geeft hem uit als een gulden.
magrec
Mja in vergelijking met vroeger.
Toen koste mijn kaartje van sensation in 2000 ook al bijna 90 gulden.
ALs je het vergelijkt met een optreden van bands die vragen soms nog wel meer dan 70€ en dat voor meestal een optreden van 2 uur. Dus als je het daarmee vergelijkt dan valt het wel weer mee.
Odyne
quote:
Originally posted by arj1o1
ja zeker ik geef met die euro net net zo snel 20 euro uit als 20 gulden

same here..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland