return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Prijzen van kaartjes.....

Original
Belachelijk duur ja.. maar ondertussen ga(an) ik/we er toch allemaal gewoon weer naartoe.
TIC vond ik de 45 euros dus is een keer ECHT waard.
Sorry dat ik het zeg maar de afgelopen Qontact dus echt niet, line up was wel heel leuk, maar de rest:(
Maarja de meeste feestjes maak je ZELF (en met vrienden).

Ik ga niet ineens uitrekenen wat ik in 2002 uitegegeven heb aan kaartjes. denk dat ik dan in shock raak:D
GA de feesten dit jaar iig minderen. (meer kleinere als die toevallig is in de buurt zijn)
basvh
quote:
Originally posted by New Wave
Nou veel plezier met krantjes lezen want ik zal je 1 ding vertellen.
In kranten vind je niets over de werkelijke berichtgeving van een financieel overzicht van een persoon.
En misschien heb jij gelezen over die 2de hands auto maar misschien is dat niet zijn enige auto :rolleyes:

euh nou het was een interview met duncan zelf, hij zal vast zelf wel weten hoe hij er financieel voorstaat. en de krant was het financieel dagblad dus wel redelijk betrouwbaar
basd
quote:
Originally posted by New Wave
Gelukkig hebben we Monumental nog :)

Misschien klinkt dat een beetje vreemd, maar ik heb het 20 april ook wel zo ervaren.. niet te dure consumpties, gratis plee,.. En een vette show (volgens mij ben ik echt nog steeds doof van die knallen voor Richie Hawtin)..
Remy D
WANKERS!!!!!!!!!!!!! Als jullie niet zo veel downloaden maar meer kopen van die artiesten hoeven ze ook niet zoveel te vragen om op een feest te draaien en worden de feesten ook weer goedkoper!!!

STAKKERS, Debieltjes. Weer dat eeuwige gejank van jullie!!!!!! Als je het te duur vind ga je toch LEKKER niet!! En anders zuig je maar wat harder achter CS, heb je ook weer wat meer geld.

En weet je wat duur is: HET ZIEKENFONDS, Taxi, Pizza bestellen en noem maar op!!!! Dan valt feesten echt nog wel mee in verhouding...
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
WANKERS!!!!!!!!!!!!! Als jullie niet zo veel downloaden maar meer kopen van die artiesten hoeven ze ook niet zoveel te vragen om op een feest te draaien en worden de feesten ook weer goedkoper!!!

STAKKERS, Debieltjes. Weer dat eeuwige gejank van jullie!!!!!! Als je het te duur vind ga je toch LEKKER niet!! En anders zuig je maar wat harder achter CS, heb je ook weer wat meer geld.

En weet je wat duur is: HET ZIEKENFONDS, Taxi, Pizza bestellen en noem maar op!!!! Dan valt feesten echt nog wel mee in verhouding...

ben het er wel mee eens:) En sowieso, vergelijken met vroeger?? Vroegah, toen ik 10 was kon ik een patatje zonder voor 1 gulden halen om de hoek:D Nu isset €2,00....

Enne, Remy wanneer kan ik zuigen bij jou?:D Ik heb te weinig geld:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland