|
|
| Chicane |
| Ehm, jullie hebben het alleen over evenementen, maar deur tickets vallen gewoon heel erg mee, gemiddeld 15 euri, ik klaag niet. Evenementen zijn weer heel speciaal en ik heb er geen moeite voor 60 euro neer te leggen voor 8 uur plezier en ontspanning. 90 euri en hoger is toch effe slikken maar als het echt een retegoeje gebeuren is heb ik het er voor over |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Switch
jezus tegenwoordig is het allemaal zo duur, kijk maar eens naar Mysteryland. iedereen vindt 50 euro een normale prijs, maar vergeet niet dat dat 110 gulden is!!! en zoveel is er nou ook niet verbeterd sinds de tijd dat een kaartje 50 gulden was.
ik weet nog da'k naar Thunderdome ging voor 20 gulden. kijk dat zijn goeie prijzen. Innercity 2000 was 50 gulden en dat was al redelijk duur.
wat vinden jullie ervan. |
Een Vip-ticket voor Hellraiser kostte vroeger 125 gulden. Dan had je ACCESS ALL AREAS en gratis eten en drinken. Je auto werd ook nog eens bewaakt door 5 grote Oost-Duitse herders en vaak kreeg je een gratis video of shirt mee. Een gewoon kaartje kostte 47,50. Alles werd met liefde verzorgd en je bleef altijd tot het eind.
Nu kosten kaartjes 2x zoveel, het geluid en licht zijn vaak en de sfeer is klote omdat alleen de mensen met een goede (bij)baan vaak naar feesten kunnen gaan.
Blijkbaar doen we iets fout want in Duitsland ben je zeker 25% goedkoper uit voor een vergelijkbaar feest. Dan loont het ook om het verschil in benzine te steken :)
Gelukkig zijn de kleine feesten nog steeds betaalbaar en vaak veel gezelliger. |
|
|
| New Wave |
Mensen, het is tegenwoordig allemaal hebzucht.
Ho emeer ze kunnen verdienen hoe meer en meer ze willen hebben.
Kijk naar ID$T....flink veel cashen, Duncan multimulti met garage vol auto's.....verdient kilo's papiergeld per jaar en dan gooien ze effe 1/3 van het personeel der uit.
Lekker goedkoop houden alles.....soms effe uitblinkertje (ZenzZzation) en daarna weer back to basic.
Laat de prijs dan ook maar eens back to basic gaan.
Maar ik moet niet zeuren, ik ga toch niet naar die boutfeesten....
Gelukkig hebben we Monumental nog :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik zou wel eens willen weten hoe goed dat de grote party organisaties in Nederland draaien.
en dan met name: Q-dance, ID&T, UDC
Dat zijn toch wel de grootste en ik denk dat zij erg veel verdienen. |
Je kan alle cijfers opvragen bij de kamer van koophandel
| quote: | Mensen, het is tegenwoordig allemaal hebzucht.Ho emeer ze kunnen verdienen hoe meer en meer ze willen hebben.
Kijk naar ID$T....flink veel cashen, Duncan multimulti met garage vol auto's.....verdient kilo's papiergeld per jaar en dan gooien ze effe 1/3 van het personeel der uit. |
Dit is niet waar, IDT heeft de afgelopen jaren dikke schulden gehad. Dit jaar is de balans volgens duncan misschien wel positief maar met zekerheid valt dat niet te zeggen. en oh ja die LAMBO die hij had was maar 2e hands dus zo veel stelde dat ook niet voor. Hoe weet ik dit allemaal?? Gewoon de krant wat vaker lezen!!! |
|
|
| magrec |
De telegraaf zeker.:rolleyes: :rolleyes: :p
id$t bestaat uit zoveel bv's daar hebben ze echt niets te klagen. De ene bv loopt wat beter dan de ander. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|