|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Dus ik denk dat ook de kosten wel omhoog zijn gegaan. En denk dan ook eens aan de prijzen van dj's. Het heeft allemaal te maken met inflatie :) |
Hier haal ej toch 2 digne door elkaar Miss, maar goed inflatie speelt natuurlijk ook wel een rol.
Ook het "gewone personeel" vraagt meer loon, verhuur bedrijven van licht en geluid vragen meer geld voor hun apparatuur en niet te vergeten: er is tegenwoordig veel security aanwezig en duie klerenkasten zijn echt niet goedkoop. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by total woot En ik voel me eerlijkgezegd genaaid als ik maanden van tevoren n kaartje koop, en men ineens 2 weken voor t feest de meest idiote manieren verzint om toch maar die kaartjes kwijt te raken
(ik noem een 4-elements...).
|
Inderdaad, dat is gewoon erg jammer.. Want je hebt uiteindelijk wel een volle zaal, maar niet met mensen die echt zin hebben in het feest. Maar ik kan me wel voorstellen dat ze het doen want als de zaal zo goed als leeg is, is er ook weinig aan en verdienen ze niks aan de drankverkoop.
Het heeft wel eens in ID&T magazine gestaan, het schijnt dat de prijzen van personeel en licht/geluid enorm zijn toegenomen. |
|
|
| JunKX |
Hangt erg af van de line-up. Voor Sensation heb ik geen 50 euro over, voor Awakenings aan de andere kant wel. Ik persoonlijk geef niet zoveel om alle "extra's" zoals een extra zaal met chill out dj's, super lasers en mega lichten. Belangrijkste vind ik dan de "basic" dingen als een snelle doorstroom bij de ingang, fatsoenlijke plee's, goed geluid en snel geholpen worden bij de bar. Dat soort dingen. Daar wil ik dan ook wel extra voor betalen.
De vergelijking Rolling Stones vs Johan Gielen gaat naar mijn mening niet echt op. Het is waar de de Rolling Stones zeer zeldzaam in Nederland zijn, maar Johan Gielen kunnen veel mensen ook niet elke week zien... ;) |
|
|
| TranceFool |
| Het is duur, maar het verkoopt wel ;). Sensation white binnen 9 dagen uitverkocht......denk dat de prijzen komend jaar nog wel flink verder zullen stijgen, totdat heel veel feesten niet meer uitverkocht raken |
|
|
| robin |
ik durf mijn meming niet te geven.. *weet al wat dr dan komt :toothless*
veels te duur :whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|