|
|
| Jappio |
mja zolang wij achtelijke zieltjes naar die feesten blijven gaan zullen ze wel duur blijven en duurder worden.
Overigens denk ik dat het langzaamaan gewoon slecht gaat met de dancescene. Ongelofelijk dat ze weer kaartjes lopen uit te delen voor o.a. qontact, 4 elements en impulz.. T lijkt me dat je dit niet nog een aantal jaar vol kan houden, en dus zullen ze er bij UDC en Q-dance vanzelf wel een x achter komen dat met deze gigantische prijzen, voor niet al te bijzondere feesten, je je feesten niet uitverkocht krijgt. Volgens mij is de hype qua dance, net als trouwens zoveel dingen in de huidige maatschappij, over zn hoogtepunt heen.
Tis natuurlijk ook niet voor nix dat Tiësto & Id&t nou met een zogenaamd 'nieuw' product komen (Ik vond er nou niet zo veel verschil tussen zitten met DD qua concept). |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Tis natuurlijk ook niet voor nix dat Tiësto & Id&t nou met een zogenaamd 'nieuw' product komen (Ik vond er nou niet zo veel verschil tussen zitten met DD qua concept). |
Ik heb ergens gelezen dat de reden waarom het een Concert genoemd werd lag aan de vergunningen. Er mocht namelijk geen danceparty in Gelredome gehouden worden, een concert daarentegen was wel toegestaan.. ;) |
|
|
| snitz |
| helemaal mee eens, wij worden gewoon uitgezogen. laat ze de kaarten wat goedkoper maken ipv gratis kaarten weg te geven!!! (gratis kaartje is natuurlijk ook nie weg) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Overigens denk ik dat het langzaamaan gewoon slecht gaat met de dancescene. Ongelofelijk dat ze weer kaartjes lopen uit te delen voor o.a. qontact, 4 elements en impulz.. T lijkt me dat je dit niet nog een aantal jaar vol kan houden, en dus zullen ze er bij UDC en Q-dance vanzelf wel een x achter komen dat met deze gigantische prijzen, voor niet al te bijzondere feesten, je je feesten niet uitverkocht krijgt. Volgens mij is de hype qua dance, net als trouwens zoveel dingen in de huidige maatschappij, over zn hoogtepunt heen.
|
ik had in t geval van Qontact t idee dat ze t gewoon een beetje overschat hebben...en dat vind ik ook echt zo'n ID&T/Q-Dance trend: alles zo overdreven mogelijk om t maar nieuw te houden..en dat is soms gewoon niet haalbaar :) |
|
|
| CygnusX |
Ik vind, als Belg, de kaartjes van jullie feestjes verschrikkelijk duur. Hier in België valt het momenteel nog goed mee, ik hoop dat dat zo blijft. 2 weken terug ben ik naar Antwerp is Burning geweest (Armin, Tiesto, MIKE, Marco Bailey, Armand Van Helden, Luke Slater, Ken Ishii, ...) en dat voor maar 28€!!!!
In NL zou zo'n kaartje zeker het dubbel kosten. Leg dat maar eens uit. Ik geloof niet dat het komt door het downloaden, ID&T wil er gewoon zoveel mogelijk geld uit persen. Veel kan je er niet aan doen, je kan wel zeggen van 'we gaan niet meer, totdat ze hun prijzen verlagen', er zullen toch nog altijd genoeg anderen gaan zodat de organisatie genoeg verdient. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|