|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by mindshooter
huh :conf: |
skoja mest men lite allvar i det, "Du skojar va?" och "Jag hoppas verkligen det" är inte sådär jättesnällt direkt, var ju inte överdrivet lätt att fatta om man inte använder sånna där cd skivor.. |
|
|
| NordLight |
Klicka HÄR
(Efter två glas blir det som det var för mig i fredags.:D )
Greetz
NL |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by mindshooter
huh :conf:
Jag såg en sida postad u humor delen förut...
den uppmanade folk att skicka tillbaka sina Mp3:or för att må bättre. En god gärning för industrin helt enkelt. Så fanns det guider om hur man kunde skriva ut hexakoden och faxa den till RIAA :p eller skicka via vanlig post...riktigt cool sida :D |
hahaha! japp, sendthemback.org, jag skratta så jag ramla av stolen första gången jag såg den sidan... bara tanken på att faxa tusentals sidor hexkod till riaa gör mig fortfarande aldeles varm inombords... :) |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by mjz
hahaha! japp, sendthemback.org, jag skratta så jag ramla av stolen första gången jag såg den sidan... bara tanken på att faxa tusentals sidor hexkod till riaa gör mig fortfarande aldeles varm inombords... :) |
Heheh, det skulle kännas så rätt! Bara för skojs skull tänkte jag testa hur mycket sidor det blir, men Word crasha (inte helt oförväntad) vid sida 32768 :D
(Det fanns en del sidbrytningar, så de flesta sidorna blir nog ganska tomma...) |
|
|
| SteveTranz4ever |
 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|