|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
hehehehe, tycker det var ganska skönt gjort :p |
beror på om man tycker att sabotage/förstörelse är skönt eller inte :rolleyes: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
beror på om man tycker att sabotage/förstörelse är skönt eller inte :rolleyes: |
altså försvarar inte sabotage, men det kan ju vara skönt gjort för det... dvs om nån klottrar kuk där hade det inte vart kul, nu var det däremot ganska kul... fattar hur jag mena? =) |
|
|
| Glorie |
jag funderar över hur en människa betar?
 |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ringde hemma hos mig en dag, var en polare. Han lät allmänt upprörd när han förklarade att han kört på en gris!
"Grisjävel sitter fast under bilen, o jag får inte tag i den för att dra ut. Den ligger bara där o sprattlar. Hur fan ska jag göra?!"
Jag gav han rådet att slå grisen i huvudet med en domkraft eller något liknande så han tuppade av, sen skulle det vara lätt o dra ut den o kasta in i en buske eller något.
Han tackade för tipset o la på luren. Efter kanske 10-15 minuter ringde det igen, o det var samma polare.
"Jofan, det hjälpte. Jag slog grisen i huvudet med ett fälgkors, o sen kunde jag lätt dra ut han o kastade han i en buske. Men vafan, jag kommer ändå ingenstand!"
Hum, vaddå frågade jag?
"Jo, hans jävla polismotorcykel ligger fortfarande under bilen!" |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ringde hemma hos mig en dag, var en polare. Han lät allmänt upprörd när han förklarade att han kört på en gris!
"Grisjävel sitter fast under bilen, o jag får inte tag i den för att dra ut. Den ligger bara där o sprattlar. Hur fan ska jag göra?!"
Jag gav han rådet att slå grisen i huvudet med en domkraft eller något liknande så han tuppade av, sen skulle det vara lätt o dra ut den o kasta in i en buske eller något.
Han tackade för tipset o la på luren. Efter kanske 10-15 minuter ringde det igen, o det var samma polare.
"Jofan, det hjälpte. Jag slog grisen i huvudet med ett fälgkors, o sen kunde jag lätt dra ut han o kastade han i en buske. Men vafan, jag kommer ändå ingenstand!"
Hum, vaddå frågade jag?
"Jo, hans jävla polismotorcykel ligger fortfarande under bilen!" |
hahahahahahaha... fan va ja flabba... hahahaha
o den där sabotage grejen tyckte jag också va kul som st andrew sa |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|