|
|
| mindshooter |
| hade inte så stora problem med Streak spelet, kom till level 3 men där va vakterna lika snabba som en själv typ...sketasvårt... kul spel iaf :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Glorie
hihi |
det där ser fan inte roligt ut. tortyr! hur kan man tycka att det är kul? påminner mig om sånna där burk katter. det finns katter som föds i burkar och lever där hela sitt liv, föda och avföring i slangformat, skit äckligt.
P.S jag tycker det ser ut som katten gråter, hur vågar ni lägga ut sånna här bilder och skratta!?? |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by JayBee
påminner mig om sånna där burk katter. det finns katter som föds i burkar och lever där hela sitt liv, föda och avföring i slangformat, skit äckligt.
|
Du tänker förmodligen på den där hemsidan som hade bilder på katter i glas brukar å sånt. Tror de hette nått med Bonzai...
Sidan var falsk, bara påhittat alltihop. |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by JayBee
det där ser fan inte roligt ut. tortyr! hur kan man tycka att det är kul?
P.S jag tycker det ser ut som katten gråter, hur vågar ni lägga ut sånna här bilder och skratta!?? |
oj, där fick man sig en armbåge i sidan...bäst å svara :)
inte ser det skönt ut precis...det håller jag med om, men ja tror inte de lät katten sitta sådär, längre än det tog kameran att knäppa bilden? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by robstar
Du tänker förmodligen på den där hemsidan som hade bilder på katter i glas brukar å sånt. Tror de hette nått med Bonzai...
Sidan var falsk, bara påhittat alltihop. |
Jag minns att jag skrev på en lista mot den sortens hantering av katter... vad är det som bevisar att det inte sker?
Tänkte i samma banor som dig Jay bee... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|