return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Wat een gezeur weer...

John
hoi ik ben er ook weer

:D
raoel
quote:
Originally posted by Miss Proximus
jammer dat de meesten hier nog niet lang genoeg voor op TA zitten, maarre....SIMCUT!!! hahahaha :stongue: (ben benieuwd bij wie t lampje gaat branden)

Ik dwarrel hier al langer rond dan jou, maar kweet zo niet wat je bedoelt.

Maar ik snap eigenlijk niet zo goed waarom dat woot deze topic is begonnen. Ik heb eigenlijk niks gemerkt van enig gezeik.
Alleen die topic die Miss P begon von ik raar, maar heb je er verder niet mee bezig gehouden.

Ligt het daaraan dan?

Anyways, we weten al zoveel van elkaars voorkeuren, interesses ed dat er niet meer over zoveel zinnige onderwerpen valt te discussiėren.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by DjRV
ook wel van zijn mindere kanten hoor pr0x0:)

Hey Ruben, elke keer als ik mijn naam en wachtwoord moet invoeren op de site denk ik aan Miss Proximuts... :D had jij dat bedacht of was t van iemand anders? :D ik vind t nog steeds grappig haha, of Porkymus hahaha :stongue: beetje zelfspot altijd leuk ;)
Flipper01
quote:
Originally posted by Miss Proximus
jammer dat de meesten hier nog niet lang genoeg voor op TA zitten, maarre....SIMCUT!!! hahahaha :stongue: (ben benieuwd bij wie t lampje gaat branden)

:( Blijkbaar ben ik ook nog een n00bje :nervous:
raoel
quote:
Originally posted by Flipper01
:( Blijkbaar ben ik ook nog een n00bje :nervous:

En hier een n00b en in webdesign een n00b, waar moet dat met jou heen :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland