return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 
Wat een gezeur weer...

Jappio
sjonge jonge wat een trieste thread is dit toch eigenlijk.. zoals wel meer de laatste tijd. Tis dan ook niet voor nix dat ik hier niet zo veel meer post als een tijdje terug ..

t lijkt me ook dat je als moderator dan in moet grijpen, aangezien dit toch een trance forum is? Door dit soort gezeik daalt het forum alleen nog maar verder af..

beetje jammer..
Miss Proximus
Jappioooooooohooooooooooooooheeeeeeeeeyhoooooooooooooo :D

Waarom heb ik nooit een foto van jou gezien op TA :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
sjonge jonge wat een trieste thread is dit toch eigenlijk.. zoals wel meer de laatste tijd. Tis dan ook niet voor nix dat ik hier niet zo veel meer post als een tijdje terug ..

t lijkt me ook dat je als moderator dan in moet grijpen, aangezien dit toch een trance forum is? Door dit soort gezeik daalt het forum alleen nog maar verder af..

beetje jammer..

Tsja, ik verhuis, heb geen internet meer en moderate dus neit meer, en meteen gaat het forum achteruit :)

Causaal verband??? :rolleyes:

Maar idd, dit soort threads helpen niet echt voor de gezelligheid. Paar mensen hebben 'nep flame threads' geopend die idd eigenlijk nergens overgaan. Het zal wel. Zoek het maar uit hier :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland