return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Wat een gezeur weer...

SnuggLe
Geweldig deze topics. Dit gaat nergens over.
Gaat nu iedereen een 'nep flame topic' maken?? Beetje jammer. Ook alleen dezelfde mensen die 'nep flamen' en zitten te zeuren. Als er nou ECHT geflamed wordt of ECHT gediscussieerd, oke, maar dit is best triest. Ik weet dat voor veel mensen dit spielerei is, en veel leden het ook niet snappen en denken "Wat een zootje".

Tsja....of dat het forum ten goede komt allemaal. :rolleyes:
DjRV
tututututututututututututututut :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
New Wave
quote:
Originally posted by total woot
ik ook van jou ;)

Mwhehe, het lukt gewoon niet meer :)
Ik denk dat het verstandig is dat we dit forum gaan gebruiken als theekransje en dat we in een nieuw forum moeten infiltreren en daar de boel moeten terroriseren.
Partyflock valt af omdat daar alleen maar hardstylenerdjes als Scul te flamen zijn en dat ook op een gegeven moment begint te vervelen :)

Is er niet ergens een BrEeZaH forum ofzo :p?
Flipper01
quote:
Originally posted by Kartikeya
HEY miss Proximus,

ik heb maar 1 advies voor jou" GA JE BILLEN WASSEN"

allereest heb ik het echt gehad met dat gedrag van"ik ben beter dan rest....accepteer het gwoon":whip:

kijk ik snap best dat internet je beste vriend is ... omdat je in dagelijks leven waarschijnlijk een "socially ed up nerd" bent.....
maareh ga dan niet hier proberen de maestro uit te hangen want ik denk dat ongeveer 50% van T A's in deze thread je echt zwaar uitkotst...
en dan hebben ze nog niet eens je gezicht gezien!!!:eek:

ofterwijl: ROT OP uit deze thread en verziek niet de duizendste thread met je prikkels die je hebt uit je sociale leven.....

Ik hoop dat je veel plezier hebt in de VIP ROOM met die andere ophol geslagen islamiet want ik heb het ECHT goed met je gehad:whip:

GREETZ,
K A R T

PS. ik hoop niet dat ikje aan het huilen heb gemaakt

Haha, deze is ook goed! :)
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by SnuggLe
Geweldig deze topics. Dit gaat nergens over.
Gaat nu iedereen een 'nep flame topic' maken?? Beetje jammer. Ook alleen dezelfde mensen die 'nep flamen' en zitten te zeuren. Als er nou ECHT geflamed wordt of ECHT gediscussieerd, oke, maar dit is best triest. Ik weet dat voor veel mensen dit spielerei is, en veel leden het ook niet snappen en denken "Wat een zootje".

Tsja....of dat het forum ten goede komt allemaal. :rolleyes:

Slotje dan? jij bent de mod....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland