|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Amnezia
tvivlar på att vi kommit till holland överhuvetaget förra gången om vi inte haft ett planerarproffs bland oss:tongue3 :p :cool: |
;) hehe.... förmodligen inte den gången eftersom fyra killar vägrade ringa å prata engelska me de holländska vandrarhemmen :p
om man går in på min fräscha länk som ja postade....alltså det ser ju verkligen ut som det e ett nice område... förra året var ju som en stor sandplan bara.. me inte en grön växt så långt ögat nådde :( |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Glorie
;) hehe.... förmodligen inte den gången eftersom fyra killar vägrade ringa å prata engelska me de holländska vandrarhemmen :p
om man går in på min fräscha länk som ja postade....alltså det ser ju verkligen ut som det e ett nice område... förra året var ju som en stor sandplan bara.. me inte en grön växt så långt ögat nådde :( |
yeye whatever.....kan va farligt å ringa jue..:p :p hehe
mind...att fixa bil typ modell större lr liknande e inte speciellt dyrt...speciellt inte om man får ihop 8st typ.....
dela bensin,hyrkostnad, bilj till partyt, å minns inte va stället vi sov på kostade men inte speciellt dyrt iaf.....
mellan 2-3000 klarar du dig på..beroende på hur mkt prylar man köper å så...
står mellan Godskitchen GG å mysteryland nu...sjuk skillnad i prisläge..:whip: :whip: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Amnezia
mellan 2-3000 klarar du dig på..beroende på hur mkt prylar man köper å så... |
men vad kan man säga ingår i det priset då?
Resa, inträde, mat, dryck och sova eller? Om vi tänker att man vill käka lunch och middag? |
|
|
| AC. |
år 2002 resa till Mysteryland gick på strax under 2500 för min del.
I det ingick betalning av:
*En hyrbil, Saab 9-5 kombi (160hp?)
*bensin från stockholm (via göteborg) till holland. (Tur och retur)
*Färjebiljt till de två färjorna vi åkte med. (Tur och retur)
*2-3 McDonalds måltider.
*Någon macka vid en bensinmack före och efter själva festivalen.
*100-200kr(?) under själva festivalen att lägga på vatten, mat etc.
*Entrebiljett till Mysteryland.(48€)
*ca 100kr Sprit på båten på tillbaka resan.
*Boende för en natt. (Delade rum med Amnezia)
Notera att vi var 5st som reste tillsammans och med det delade vi på vissa kostnade som tex bensin och bil.
Detta är vad jag kan dra mig till minnes just nu, kan lägga till något senare om jag missat något.
Några punkter man kan sprara in på:
*Bensin, man kanske inte behöver ligga med gasen i botten genom danmark, tyskland och holland. -Bensin vs tid.
*Bil, man kanske inte behöver hyra en utan har någon man kan låna, alt man hyr en större bil med plats för fler personer. -Pengar vs komfort+tid.
*Köp inte kondomer på festivalområdet, tag med egen. -Sexualdrift vs pengar.
*Skippa spriten på båten. -pengar+laglig ålder vs icke laglig ålder
*Mat, ta med egen mat och spra in en Mcdonalds måltid. -pengar vs lathet
Tänk på att i år är biljeten aningen dyrare och att jag inte tagit med i mina beräkningar eventuela utgifter som tar sig ann innan resan som tex köpa dricka att ta med i bilen.
Som sagt kanske återkommer senare med information, fråga gärna om det var något som saknades |
|
|
| mindshooter |
| ok cool...men jag kan nog undanvara 3000:- och skippa spriten....att kunna äta ute är soft :) Men hyrde ni ett hotellrum nära området bara eler? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|