|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Sådär ska det se ut.. sen skulle tydligen broarna och det vara lite billigare så med 3 laxar på fickan ska vi klara oss :) angående plats i bilen så väntar vi först på besked från AC sen står Amnezia på tur oxå. :) |
inte alls farligt med pengarna där.. kanske man kan stanna i amsterdam o shoppa lite.. =)
men hmm när bestämmer dom sig då? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Dom enda som jag vet är spikade än så länge är mindshooter och jag men jag vet att intresse finns bland SWETAs att hänga med... |
Hallå eller...!??? :sadgreen:
Vad kallar du det här under då??
| quote: | Originally posted by tobo99
Jag ska med, det är ordnat och klart med jobb och pengar så det blir holland i slutet på augusti för mig också. hoppas bara vi kan kirra ihop en bil... |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Jao, jag är (som jag sagt tidigare i denna tråden) heelt redo för att inta de holländska slätterna :D |
|
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Hallå eller...!??? :sadgreen:
Vad kallar du det här under då?? |
awwwwww, lilla gubben :) inte va lessen heller.. ja kan trösta dig isf :D steve menade nog i sthlms-bilen :)
| quote: | Originally posted by Mindshooter
angående plats i bilen så väntar vi först på besked från AC sen står Amnezia på tur oxå. |
kennyyy, de e bra att du finns :) måste ju finnas nån rättvisa i avseende på hur länge man varit me i diskussionen va gäller ML |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
awwwwww, lilla gubben :) inte va lessen heller.. ja kan trösta dig isf :D steve menade nog i sthlms-bilen :) |
Men doh...okej då...:D :o :o :o :p
Varför ska alltid tjejer visa sig smartare än mig?? :stongue: :toothless |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by Glorie
awwwwww, lilla gubben :) inte va lessen heller.. ja kan trösta dig isf :D steve menade nog i sthlms-bilen :)
kennyyy, de e bra att du finns :) måste ju finnas nån rättvisa i avseende på hur länge man varit me i diskussionen va gäller ML |
jag har varit med sen början av tråden faktiskt.. =) men inte varit så aktiv på senare dar.. men nu vill jag verkligen följa med |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|