return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 
Mysteryland 2003

WoberT
quote:
Originally posted by mindshooter
Sådär ska det se ut.. sen skulle tydligen broarna och det vara lite billigare så med 3 laxar på fickan ska vi klara oss :) angående plats i bilen så väntar vi först på besked från AC sen står Amnezia på tur oxå. :)

inte alls farligt med pengarna där.. kanske man kan stanna i amsterdam o shoppa lite.. =)
men hmm när bestämmer dom sig då?
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Dom enda som jag vet är spikade än så länge är mindshooter och jag men jag vet att intresse finns bland SWETAs att hänga med...

Hallå eller...!??? :sadgreen:
Vad kallar du det här under då??

quote:
Originally posted by tobo99
Jag ska med, det är ordnat och klart med jobb och pengar så det blir holland i slutet på augusti för mig också. hoppas bara vi kan kirra ihop en bil...

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jao, jag är (som jag sagt tidigare i denna tråden) heelt redo för att inta de holländska slätterna :D
Glorie
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Hallå eller...!??? :sadgreen:
Vad kallar du det här under då??

awwwwww, lilla gubben :) inte va lessen heller.. ja kan trösta dig isf :D steve menade nog i sthlms-bilen :)

quote:
Originally posted by Mindshooter
angående plats i bilen så väntar vi först på besked från AC sen står Amnezia på tur oxå.

kennyyy, de e bra att du finns :) måste ju finnas nån rättvisa i avseende på hur länge man varit me i diskussionen va gäller ML
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Glorie
awwwwww, lilla gubben :) inte va lessen heller.. ja kan trösta dig isf :D steve menade nog i sthlms-bilen :)

Men doh...okej då...:D :o :o :o :p
Varför ska alltid tjejer visa sig smartare än mig?? :stongue: :toothless
WoberT
quote:
Originally posted by Glorie

kennyyy, de e bra att du finns :) måste ju finnas nån rättvisa i avseende på hur länge man varit me i diskussionen va gäller ML

jag har varit med sen början av tråden faktiskt.. =) men inte varit så aktiv på senare dar.. men nu vill jag verkligen följa med

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden