|
|
| Amnezia |
Team Mitt i smeten ~Örebro
Amnezia:p :p :p
e inte hundra på om jag ska på detta lr Global Gathering...fn
:(
när måste man senast va bestämmd då innan alla bilar e fyllda..e i såfall jag + en till....
glorie vadå inte kan quota:P:P e ju gammal quotemästare från tgirls sidan jue:rolleyes: :cool: ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Amnezia
glorie vadå inte kan quota:P:P e ju gammal quotemästare från tgirls sidan jue:rolleyes: :cool: ;) |
aaaa, just... felåt.. glömde ju de.. superpostaren å quotemästare från trancegirls :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Amnezia
när måste man senast va bestämmd då innan alla bilar e fyllda..e i såfall jag + en till....
|
finns väl egentligen inget datum...men när kan du tidigast veta? är juh bara att jobba på för att reda på allt :) man bör juh köpa biljetter oxå... |
|
|
| mindshooter |
| ingen som vet ¨något mer? bra om vi kan få ihop detta någorlunda i tid |
|
|
| Glorie |
hey scul.. kan du kolla upp till vilken station man ska åka i amdm? varifrån transferbussarna till Mysteryland avgår.. för ja antar att det funkar så..i år me.. sist vare ju... vafan hette den nu igen? glömt bort!!! :)
å sen kan väl _nån_ leta upp motellet i amersfoort....på nåt sätt.. har ägnat timmar åt att hitta det igen.. på internet,men hittar inget
sen tänkte ja bara tillägga att ja åker inte ner i en bil om inte minst 2 andra har körkort..
tänker inte köra halva sträckan...
det e nog med en tredjedel.. kan inte sova i bilar heller... spec. inte i en som pumpar ut trance på högsta nivå.. å även om steve säger att han e van å köra långt å så.. så e det förbannat taskigt att låta honom köra mer än hälften om det skulle va så att bara två har körkort i en bil.. (för som det ser ut nu, så har ju inte AC (som har körkort) svarat om han ska me eller ej..
aja.. det kanske löser sig.. va vet ja? :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|