return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 
Mysteryland 2003

reveal
hade varit jävligt coolt om det blev en TA-resa :D
doter
Ojojoj!!!

Här går d minsann undan månntro =)

la ju första posten här för inte så länge sen...
E ju inte inne sååå ofta längre...

Sett att mitt namn tagits upp här å där m =P

Vi ska nog ner till ML i år m antar ja men vi fyller nog bilen antagligen... d vi kan få problem m e isf körkort!!! Se fan till å ha MINST 3!!! 3!!! KÖRKORT!!!
Vi tänkte dra m bara 2 senast på TE nu men min farsa insistera å hänga m bara för att köra!!! D visa sig va en JÄVLA tur d!!! D va sååå nära att vi inte ens orka hem på alla 3! JÄVLIGT NÄRA!!!
Så se fan till å va mer än 2!!! (bara ett tips ja hoppas ni lyssnar på)

Ja ser nog till å köper biljett direkt när den kommer ut sen tar ja mig ner till varje pris på ett lr annat sätt... Bila e ju såååå JÄVLA soft på ett sätt men JÄÄVLIGT jobbigt å segt m!
Men d blir ju ett jäääävla äventyr varje gång =P

ML förra året va ju rena kalas äventyret =D Kan ju AC, Glorie å Amnezia instämma på =)

Kram å gonatt på er... Ska se till å titta in lite mer frekvent...

puss
mindshooter
quote:
Originally posted by doter
D va sååå nära att vi inte ens orka hem på alla 3! JÄVLIGT NÄRA!!!

haha låter som att ni gick i öknen och släpa er fram den sista biten utan vatten och med sand i lungorna... så jävla farligt kan det väl inte vara? Farsan och jag åkte ner till holland och tillbaka...han körde hela vägen....han tyckte iofs det var jobbigt utan i princip att sova på vägen ner och på vägen upp men är man 2 så vore det juh stenlugnt...
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by mindshooter
haha låter som att ni gick i öknen och släpa er fram den sista biten utan vatten och med sand i lungorna... så jävla farligt kan det väl inte vara? Farsan och jag åkte ner till holland och tillbaka...han körde hela vägen....han tyckte iofs det var jobbigt utan i princip att sova på vägen ner och på vägen upp men är man 2 så vore det juh stenlugnt...

Säg att man skulle vara 3 pers i varje bil...
Då kör man i runda svängar 86mil vardera på hela resan. DET är ju "stenlugnt"... Jag tror endå att man ska sikta på 3 pers, för har du festat/dansat en bra stund så ÄR du ganska slut i kroppen. Så man orkar nog inte spec. länge bakom ratten då.
mindshooter
vare inte tänkt att vi skulle ha någonstans att sova efter festen? har svårt att se att någon pallar att köra hem i mörker klockan 23.00 från en fest när man dansat i 12 timmar...

men men....jag kommer inte ha möjlighet att köra nån bil iaf :p
det är juh såklart softare desto fler som har kort...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden