|
|
| reveal |
| hade varit jävligt coolt om det blev en TA-resa :D |
|
|
| doter |
Ojojoj!!!
Här går d minsann undan månntro =)
la ju första posten här för inte så länge sen...
E ju inte inne sååå ofta längre...
Sett att mitt namn tagits upp här å där m =P
Vi ska nog ner till ML i år m antar ja men vi fyller nog bilen antagligen... d vi kan få problem m e isf körkort!!! Se fan till å ha MINST 3!!! 3!!! KÖRKORT!!!
Vi tänkte dra m bara 2 senast på TE nu men min farsa insistera å hänga m bara för att köra!!! D visa sig va en JÄVLA tur d!!! D va sååå nära att vi inte ens orka hem på alla 3! JÄVLIGT NÄRA!!!
Så se fan till å va mer än 2!!! (bara ett tips ja hoppas ni lyssnar på)
Ja ser nog till å köper biljett direkt när den kommer ut sen tar ja mig ner till varje pris på ett lr annat sätt... Bila e ju såååå JÄVLA soft på ett sätt men JÄÄVLIGT jobbigt å segt m!
Men d blir ju ett jäääävla äventyr varje gång =P
ML förra året va ju rena kalas äventyret =D Kan ju AC, Glorie å Amnezia instämma på =)
Kram å gonatt på er... Ska se till å titta in lite mer frekvent...
puss |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by doter
D va sååå nära att vi inte ens orka hem på alla 3! JÄVLIGT NÄRA!!!
|
haha låter som att ni gick i öknen och släpa er fram den sista biten utan vatten och med sand i lungorna... så jävla farligt kan det väl inte vara? Farsan och jag åkte ner till holland och tillbaka...han körde hela vägen....han tyckte iofs det var jobbigt utan i princip att sova på vägen ner och på vägen upp men är man 2 så vore det juh stenlugnt... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by mindshooter
haha låter som att ni gick i öknen och släpa er fram den sista biten utan vatten och med sand i lungorna... så jävla farligt kan det väl inte vara? Farsan och jag åkte ner till holland och tillbaka...han körde hela vägen....han tyckte iofs det var jobbigt utan i princip att sova på vägen ner och på vägen upp men är man 2 så vore det juh stenlugnt... |
Säg att man skulle vara 3 pers i varje bil...
Då kör man i runda svängar 86mil vardera på hela resan. DET är ju "stenlugnt"... Jag tror endå att man ska sikta på 3 pers, för har du festat/dansat en bra stund så ÄR du ganska slut i kroppen. Så man orkar nog inte spec. länge bakom ratten då. |
|
|
| mindshooter |
vare inte tänkt att vi skulle ha någonstans att sova efter festen? har svårt att se att någon pallar att köra hem i mörker klockan 23.00 från en fest när man dansat i 12 timmar...
men men....jag kommer inte ha möjlighet att köra nån bil iaf :p
det är juh såklart softare desto fler som har kort... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|