|
|
| Glorie |
de klart ja har koll :p
men de e inte så svårt att räkna ut att de inte e smart att anlända två på natten å hoppas på öppna vandrarhem :D vet inte va vi tänkte på riktigt. jaja, vi har lite roliga minnen iaf.. fan va ja skratta!
:crazy: :stongue: :crazy: |
|
|
| Amnezia |
njäee men ändå..så där stängt får d ju inte va jue...
gilla hotellet där d var bröllop lr hur d va å doter gick in å höll på..woaha...:cool::D
men asså d var ju schysst d stället vi hamna på..borde styra dit direkt denna gång isåfall...fanns ju gått om plast tror jag å öppet så man kunde sova under trappan om man ville;):haha: |
|
|
| WoberT |
| vilka fuskisar ni är.. ska ni bila ner till mysteryland?.. om det är nåt jag vill åka på i sommar så är det ju det.. =D vad kan hela kalaset komma att kosta?.. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by WoberT
vilka fuskisar ni är.. ska ni bila ner till mysteryland?.. om det är nåt jag vill åka på i sommar så är det ju det.. =D vad kan hela kalaset komma att kosta?.. |
fett mannen..klart du ska me :) uppemot 2000 kom några fram till hära.... :) helt klart värt det! |
|
|
| WoberT |
| ni snackade om minibuss.. o kom fram till att man inte får plats med bagage o att dom inte e pålitliga?.. vet inte var ni har fått det ifrån.. vi har en VW Caravelle -01 som vi hyr ut här på jobbet. en förlängd version så du får plas med en jävla massa bagage + 9pers.. den åkte vi i till Oslo när vi skulle till Metropolis 2002.. men tror vi ska sälja den nu .. o min far är inte så pigg på att låna ut den.. men annars är en sån bil perfekt.. högre än andra bilar så man har bra sikt.. känns precis som en vanlig bil o köra. (låg i 170 på väg upp till oslo.. ;)..) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|