|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag kom just på att jag får ju tillbaks på skaten runt Mysteryland datumet... :) Får runt 5 papp i fickan... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kom just på att jag får ju tillbaks på skaten runt Mysteryland datumet... :) Får runt 5 papp i fickan... |
då ska du ha bitchslap om du inte hänger på....bra tänkt SWE_Trance...jag tycker att just nu är det först till kvarn som gäller...klart att det kommer fler intresserade sen...men vi fixar bil till oss just nu...så kan vi kolla om det kommer fler sen så kanske vi eller dom kan fixa en extra bil helt enkelt :) så kör vi släptåg ner...wohoo :)
EDIT: CHECK THIS OUT
Från Paul van dyks sida:
23.08.2003 Amsterdam Mystery Land |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
vi har ju dessa som inte är från sthlm:
x-dream (Skövde)
tobo_99 (Borås)
swe_trance (Borås)
För vad jag fattat det som så är det ingen mer från gbg-området som visat intresse...!??
Att en bil avgår från gbg-området låter väl som en bra idé (!?). Läste nåt om 4 pers i varje bil (2 biler), om gbg-bilen möter upp i jkpg med sthlm-bilen så hoppar en snubbe från sthlm över i gbg-bilen så borde det ju lösa sig. Men nu är det ju ett bra tag kvar, och det kanske dyker upp fler som är intresserade... :)
Men det bäste vore att fixa detta innan sommaren drar igång, för då sticker många iväg på egna semestrar, väl tillbaka så kan det vara försent att fixa denna planeringen! |
Låter som en bra ide....Bara någon ställer upp på att åka mellan Stockholm-Gbg själv ju vilket inte är så roligt....
Men det löser sig säkert.... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Glorie
det var ett exempel bara :) en bil kan starta från gbg kanske eftersom SWE_trance kan hoppa på där oxå isf... å då blire lite närmare för dig :) annars får du la hoppa på i Jönköping?! Ligger ju längs e4:an så de e inge problem.. men de kanske e lite väl långt för dig? ja vet inte :) asså, små avstickare e ju inge problem att ta, men att köora 10 mil enkel väg för att hämta upp nån känns lite jobbigt.. å andra sidan så blire ju billigare för den personen :) aja, de löser sig...:) |
Är väl sant att det inte är så lätt att ta en avstickare å hämta någon så där....Men bara tänkte till lite ju....Lite svårt kanske att ta sig hem från Jönköping eller Gbg beroende på när man är hemma ju....Om du förstår mig... |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kom just på att jag får ju tillbaks på skaten runt Mysteryland datumet... :) Får runt 5 papp i fickan... |
Mmm om inte rsv dizzar mina avdrag så blir det 12-15papp tebax här... men en annan får ju inte det förrän i december tyvärr.. fast passar ju bra till nyårsfest :-) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|