|
|
| jake |
hola swetas (and others)!
It is time to say good bye... :(
Jag satt och lurade på hur jag skulle göra detta. Tänkte först maila de jag känner, men kom på att de finns ju en drös därute som jag inte träffat och som jag då missar. Därför tar jag upp lite offentlig plats på det här sättet. Hoppas ni har överseende.
Kort och gott: From ca 1,5 vecka sen jobbar jag inte längre med Fokused, utan har valt att traska in på en nya bana. Ibland är det dags att gå vidare och min tid var nu. Vad jag kommer göra märker ni, men tyvärr kommer jag inte längre ha speciellt mkt med trance etc att göra med, men var inte ledsna för det. Var säkra på att Parham och Fredrik på Fokused kommer hålla fanan högt och fortsätta det tunga jobbet med att skapa en bättre klubbscen i Sverige. De är riktiga kämpar och värda sin vikt i guld.
Varför skriva här? Jo, för att:
Jag vill tacka er alla för det absolut största, bästa och mest fantastiska året i mitt liv. Så mkt glädje, skoj och helt f*ckin underbara stunder som jag har upplevt tillsammans med er via våra fester räcker för resten av mitt liv. Även om jag levde i 340 år till skulle jag inte behöva en lycklig stund till för jag har redan minnen så det räcker och blir över. Det enda jag behöver göra är att plocka fram dem så ler jag. Eller snyftar lite av lycka som jag gjorde när jag såg Stonefields film från Tiësto/Gielen-kvällen... (jupp, 5-6 glädjetårar fick han mig att fälla - thanx stonefield):)
Så även om jag inte känner just dig eller ens har träffat dig och du har varit på någon av Fokused fester - ta till dig detta. Ordet tack räcker egentligen inte, men men TACK!!!
Vi ses på dansgolven! Keep the spirit, dansa mer, oftare och som en herre från Holland vid namn Lucien sa när han lämnade efterfesten på nyårsafton och kilade ut i vinternatten:
"Whatever you do, man! Whatever you do... Party on, party hard and party safe!"
/Jacob M aka jake |
|
|
| dbl |
| "goodbye fokused rose........" (kan inte mer.. ehm :)) |
|
|
| mindshooter |
vi har redan talat om saken :) men man måste juh svara ändå!
TACK SJÄLV! för att du har varit en bidragande del till att klubbscenen i sverige äntligen växer! Scandinavian tour ligger kvar många människors hjärtan :)
Förövrigt går vi inte på fester för din skull, utan rent och klart för att du gjort så jävla feta fester att man helt enkelt inte velat utebli! Så tacka oss inte... det ä'r vi som ska tacka dig för dom fiiiiina partystunder vi fått :)
Jag är säker på att du gjort rätt val! |
|
|
| jake |
| quote: | Originally posted by mindshooter
vi har redan talat om saken :) men man måste juh svara ändå!
TACK SJÄLV! för att du har varit en bidragande del till att klubbscenen i sverige äntligen växer! Scandinavian tour ligger kvar många människors hjärtan :)
Förövrigt går vi inte på fester för din skull, utan rent och klart för att du gjort så jävla feta fester att man helt enkelt inte velat utebli! Så tacka oss inte... det ä'r vi som ska tacka dig för dom fiiiiina partystunder vi fått :)
Jag är säker på att du gjort rätt val! |
Mind, my "little" friend ;) allt är i symbios. Vad är en fest utan deltagare? Finns det någon fest om de saknas? Sure, jag har arrat, men utan ER där, dansandes med all er energi och glädje skulle jag inte rysa varje gång jag, tex, ser stonefields film. Det man som arr får tillbaka av er är det som håller en uppe när klockan är sju på morgonen och det var 28 timmar sen man sist såg en säng. Det är drivkraften. Minnena består av en sak. Den lyckligt pulserande stämningen. Så jag vill tacka, buddy. :)
(ps. har du tid för en coffe i veckan?) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by jake
Mind, my "little" friend ;) allt är i symbios. Vad är en fest utan deltagare? Finns det någon fest om de saknas? Sure, jag har arrat, men utan ER där, dansandes med all er energi och glädje skulle jag inte rysa varje gång jag, tex, ser stonefields film. Det man som arr får tillbaka av er är det som håller en uppe när klockan är sju på morgonen och det var 28 timmar sen man sist såg en säng. Det är drivkraften. Minnena består av en sak. Den lyckligt pulserande stämningen. Så jag vill tacka, buddy. :)
(ps. har du tid för en coffe i veckan?) |
first off, im not small ;) fan 18 om några dagar *sträcka på*
hehe...det stämmer det du säger.... vi är alla en del av maskineriet... :)
kaffe diggar jag inte...men en cola eller 2 har jag alltid tid för...hör av dig bara :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|