|
|
| total woot |
Jezus zeg, wat lopen hier toch af en toe n stel kneuzen rond, ander woord heb ik er echt niet voor, moet iedereen nou altijd z'n mening klaarhebben over alles en iedereen? Of eigenlijk vind ik dat niet eens zo erg, t is gewoon dat ik af en toe zo strontziek wordt van dat geneuzel en gezeik, doe es ff normaal allemaal!
Lex, je moet je niks aantrekken van miss P. die heeft iets te diep in t poeder-doosje gekeken vannacht geloof ik, weet niet waar ze het over heeft (like that's the first time...:rolleyes: ). |
|
|
| mantisnl |
ik zit al flink lang op ta.com forums (het internationale forum dan) en overal voel ik me thuis, behalve hier
het is idd soms net alsof er hier een groepje is dat er niemand bij wil hebben behalve hunzelf
ik heb dit tot voorheen voor me gehouden maar ik vin nu toch echt dat dit es gezegt mag worden!
sinds ik ook op #taforum zit is dit enigzins verbeterd, maar toch voel ik me daar wel es vaker niet echt welkom:(
en ik weet zeker dat er zo meerdere zijn!
geroetjuz,
luuk |
|
|
| DJ Bazz |
| hahahahaha :haha: LOL!! zet em op Miss Proximus!:D |
|
|
| Flipper01 |
| Ik geloof niet dat ik het snap of wil snappen :p |
|
|
| MaGiK54 |
Rofl :D Lekker relletje. Het brengt wel weer een beetje leven in de brouwerij op het forum :D :D :D
En verders vind ik het altijd fijn als er nOObs bijkomen, vinnet altijd wel leuk om nOObs pesten :toothless en meestal blijken de meeste nOObs toch wel een toegevoegde waarde op het forum al. Dus lang leven de nOObs op het forum en trek maar een blik nOObs open voor de komende paar maanden :D :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|