|
|
| jploveparade |
| Tering wat een zootje hier zeg :eek: |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Komop zeg. Dit vind ik pas zielig. Je gaat toch niet voor zoiets een nieuwe thread aanmaken. Lekker nutteloos. En dan vind jij het een goed idee om de n00bs van het board te laten verdwijnen.. Je hoort er op deze manier zelf evengoed bij. :rolleyes: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
laat ik het inderdaad maar beperken tot de hardstyle...die mensen weten tenminste wat feesten is en zitten niet de hele nacht op de tribune :rolleyes: |
Even voor de duidelijkheid. Wij STONDEN op de tribune ja! Dat is ff heel wat anders.
Volgens mij heb je deze thread alleen maar opgestart om aan meer posts te komen. Sneu hoor! |
|
|
| arjoderoon |
wat een losers hiero!!! ik weet niet of je het al vergeten bent, maar jullie zijn allemaaaaaaaal n00bs geweest hoor. dat je nu toevallig hier langer bent en post dan sommige anderen wil niet zeggen dat je ook beter bent....
wat zitten er hier toch ook een stel kneuzen....
starten jullie lekker met zn 5-en ofzo een nieuw forum joh...
ik rol over de vloer van het lachen om die mensen hiero...
en als ik het zo hoor.. TiC was een leuk feestje of niet? :) |
|
|
| Ding Chavez |
Wow ok, onverwachte wending. Als ik het goed begrijp waren sommigen posts in de TiC thread over hoe gezellig het op de tribune was dus niet helemaal oprecht? Nou ja, dat maakt ook niet, moet je zelf weten.
Maar om hier idd een thread voor te openen, lijkt me meer een zaak omdat persoonlijk via pm danwel irc even te bespreken...
GreetZ, DC |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|