|
|
| robin |
en dan zijn er ook nog een aantal bioscopen die gewoon hun eigen ding doen
dat doen ze hier geloof ik .. vandaar dat k dacht van.. nouja laat ook maar..
ik zit m nu te kijken.. heb net cd1 gekeken.. nu cd 2
gelukkig heb k niet de 'met mensen ervoor' *vraag me af hoe dat kan.. hij toch nog nergens in de bios geweest:conf: *
mazhol |
|
|
| Sfynxx |
IK ga jullie eens effe jaloers maken........... ik heb hem al gezien. Ik werk voor warner bros en we hebben een bios in ons pand en heb hem gisteren mogen zien !!! Hij is echt vet ! soms zijn sommige vecht scenes te lang maar hij is wel gruwelijk !! vooral de vecht scenes zijn gaaf maar aan het eind krijg je een lulverhaal voordat neo een beslissing neemt, een beetje minder maarja !!verder zeker een aanrader ! zeker gaan kijken !! ben wel bevoorrecht zelfs in amerika issie nog niet uit en ik heb hem al gezien !!!!!!!
Greetz !!! |
|
|
| Cosmic Guy |
Kom ook net terug uit de bios. GAAF . Echt alles is mooi gemaakt, en dan vooral die scene op de snelweg idd en het gevecht met de special agents (stuk of 100:D) Smith's, erg koele moves zitten daarin.
Aanrader voor iedereen idd, je moet hem zien, erover schrijven doet de film eigenlijk te kort.... |
|
|
| PCP2017 |
Whoa...,MR was erg cool! :crazy: :crazy:
Wel veel psychologische verhaaltjes die ik niet helemaal begreep 1 2 3.
Dus dit weekend maar weer naar de bios om het allemaal nog eens goed te bekijken/begrijpen.
Actie scenes zijn super vet!!
DesertEagle's,zwaarden,SMG's,bommen,scheermessen en een paaltje!;)
Maar 1 keer kijken is zeker niet genoeg.
En niet gelijk opstaan en weglopen, trailer van Revolutions na de credits.... |
|
|
| Ding Chavez |
Zonder veel te verklappen, TOP film. Echt geweldig om te zien dat ze zich niet hebben laten meeslepen door al die special effects maar aan verhaal en nadenkmomenten veel aandacht besteed hebben. Ik vond dat psychologisch gelul ook dus echt geweldig, al was dat laatste stuk een beetje moeilijk te begrijpen, misschien bij een tweede keer :)
Wat me wel enorm stoorde, zonder weer teveel te verklappen, was dat trinity moment. Echt slecht, dat hadden ze vast ook wel andes kunnen doen...
En die trailer, is dat toevallig dezelfde als http://www.mikedingleyjones.btinter...revolutions.mpg ?? Dan heb ik gelukkig niks gemist, anders... GVD! :)
GreetZ, DC |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|