return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
The Matrix: Reloaded

Duke2003
nou dat was inderdaad supersweet! echt gewoon wat ik ervan verwachtte! de moves waren superstoer, je ziet dat ze er 8 maanden op getraint hebben! WARNING STUKJE OVER FILM ZELF het trinity iets is idd redelijk irritant, duurde me veel te lang en had echt wel wat simpeler opgelost kunnen worden... WARNING OVER conclusie: zeker zien!!!
stevesimon
WOOOW

Ik kom net terug van Tuschinscki in amsterdam, en wat is die film ubervet!!
Zat helemaal achterin echt super chill, en kon het perfect zien. Verhaal goed en de Special Effects zijn echt ongeloofelijk!
Om het nog ff bij Tranceaddict te houden, ik vond de muziek ook af en toe zwaar goed :> vooral bij die snelweg scene zat echt lekkere plaat onder die er helemaal bij paste!

Ik snapte dat laatste gedeelte ook niet zo 123, maar ik ga er volgende week nog maar is heen :>

(jammer dat we er niet ff over kunnen philosopheren in deze thread)
:confused:

maar dat zou jammer zijn voor de mensen die em nog willen zien!

Greetz
Dj Lex
Ja idd een vette film, maar vond 1 toch beter.
Actiescenes zijn erg goed, vooral de achtervolgscene en op een gegeven moment die stokscene met die agents. Erg mooi gemaakt

En dan na 1 uur en 3 kwartier het abrupte einde. Erg jammer, omdat je toch emer wil :D

En welke scene bedoelen sommige lieden die te lang duurde met Trinity?
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Dj Lex
En welke scene bedoelen sommige lieden die te lang duurde met Trinity?

Ik bedoelde niet echt dat ie te lang duurde, maar er wordt vanaf het begin van de film spanning opgebouwd naar dat moment, en dan doen ze het uiteindelijk zo goedkoop. Had wat mij betreft heel wat meer ingezeten.
Snap je nu welke scene? :)

GreetZ, DC
Remy D
Naar deze film heb ik zo lang uitgekeken en heb niet eerder in deze thread gepost omdat er altijd n00bs zijn die dingen gaan zeggen over de film en ik wil nooooit wat weten. En gister was eindelijk de dag en hij heeft me geen seconde teleurgesteld. Wat een film echt SUPER!!! Ik had zo'n einde wel verwacht omdat dat allang bekend was gemaakt. Vandaar dat Revolutions al in november komt. Met dit deel hebben ze ook expres gewacht. Maar het wachten was het echt meer dan waard!! :D:D:D:D Zal hem ook heel snel weer gaan kijken. :D

The Matrix trilogy ruleert gewoon UBERRR!!! :D:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland