|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Anders posten we allemaal 2 x.....
We zijn weer lekker bezig vandaag zeg, pffff.
Vanaf nu allemaal lief doen tegen elkaar he? :D |
ja euhhhh komt doordat de forums het zo lekker doen op zondagmiddag :S |
|
|
| total woot |
Niet om t een of ander, maar Robin: heb je erbij stilgestaan dat wat je zegt eigenlijk neerkomt op t volgende: Weet iemand of er reclames is de uitzending zitten, als dit nl. het geval is laat ik iemand anders het knip-en-plak-werk doen, want daar heb ik geen zin in (zo komt t iig op mij over)
Denk dat je met deze mentaliteit niet echt veel waardering ontvangt...
En Arj101, niet om 't een of 't ander, maar omdat een aantal mensen elkaar vaker zien (omdat zij wel naar feesten gaan) wil dat niet automatisch zeggen dat ze een select groepje vormen dat bepaalde mensen weg wil hebben. Het betekend simpelweg dat sommige mensen vriendschappen sluiten "via" TA. als je dat storend vind, moet je ook maar naar die feesten komen en als je daar geen zin in hebt, moet je niet raar opkijken als je "groepsvorming" constateert.
Tevens is het natuurlijk zo dat mensen die elkaar kennen, het van elkaar merken als n opmerking ironisch is bedoelt. Neem dus niet alles dat je leest even serieus.
Grtz
WooT |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by total woot
Niet om t een of ander, maar Robin: heb je erbij stilgestaan dat wat je zegt eigenlijk neerkomt op t volgende: Weet iemand of er reclames is de uitzending zitten, als dit nl. het geval is laat ik iemand anders het knip-en-plak-werk doen, want daar heb ik geen zin in (zo komt t iig op mij over)
Denk dat je met deze mentaliteit niet echt veel waardering ontvangt...
En Arj101, niet om 't een of 't ander, maar omdat een aantal mensen elkaar vaker zien (omdat zij wel naar feesten gaan) wil dat niet automatisch zeggen dat ze een select groepje vormen dat bepaalde mensen weg wil hebben. Het betekend simpelweg dat sommige mensen vriendschappen sluiten "via" TA. als je dat storend vind, moet je ook maar naar die feesten komen en als je daar geen zin in hebt, moet je niet raar opkijken als je "groepsvorming" constateert.
Tevens is het natuurlijk zo dat mensen die elkaar kennen, het van elkaar merken als n opmerking ironisch is bedoelt. Neem dus niet alles dat je leest even serieus.
Grtz
WooT |
mijn opmerking was eigenlijk als volgt bedoelt:
op de manier waarop soms met personen om wordt gegaan op dit forum of hoe dingen worden gezegd e.d. kan het worden gezien dat er hier een groep is die nieuwe buitensluit, het zal wel niet de bedoeling zijn maar dit kun je zo zien en ik denk niet dat dit de bedoeling is
en ik wil ook wel naar feesten komen alleen ik ben bijna 17 dus dat duurt nog een jaartje alhoewel ik 22 juni wel naar sunrise breda ga!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|