return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
tic id-t radio.. reclames ed

arj1o1
doe anders ff normaal tegen robin, het lijkt wel of jullie iedereen proberen weg te hebben en een select groepje willen overhouden
mantisnl
kijk dit meende ik ook al op te merken, vandaar ook dat ik in de vorige thread al zo deed.

als je t mij vraagt, best zielig van diegenen:rolleyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by robin
JULLIE MOETEN OOK ALTIJD MIJ HEBBEN :(

Tsja :rolleyes:
Ik snap het af en toe nie. Je kan ook dingen zeggen ZONDER te posten af en toe. Je drukt iets te snel op de reply knop naar mijn mening.

En dat selectie groepje is BULL, dat heb ik op TiC wel weer gezien. Sommige mensen feesten gewoon niet, gaan niet naar feesten, of staan er alleen maar bij te kijken. Echte partybeesten haal je er zo uit. Dat heb ik op TiC eens te meer gemerkt. En dat soort mensen trekken gewoon naar elkaar toe. Dat RUIK je.
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe

Dat RUIK je.

Das nou zweetlucht :D

Maar verders over Robin, je moet gewoon niet keer op keer threads openen als weer wat wil weten. Zoek het eerst zelf uit voordat je het vraagt. Zo werkt het ook in het gewone leven. Mensen stellen het gewoon niet op prijs als er keer op keer vragen worden gesteld die je ook zelf kan opzoeken of uitvinden. Dit geldt in het gewone leven, dus ook op het forum.
TranceZoner
Kortom Robin lijdt aan de zelfde ziekte als ik , nou en wat is er mee dat je n draad start als je iets wilt weten? Owja Trouwens Robin, dat heb je puik gedaan met je compie en dat soldeerwerk enzo, GRUWELIJK gewoon, ik wou dat ik het had :D:D:D:D: En ik denk dat Arjo wel n beetje gelijk heeft wAt dat groepje betreft, maar vergeef me als t niet zo is....

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland