|
|
| MaGiK54 |
«O» Dance Theatre houdt op te bestaan. Na vier zeer succesvolle exploitatiejaren vindt het management van de grootste discotheek van Den Haag, City Dance Kijkduin BV, de tijd rijp voor een nieuwe invulling van het pand aan de Wijndaelerweg 3 (Kijkduin) in Den Haag. Het wekelijks neerzetten van een top-programmering van (inter)nationaal bekende discjockeys is in deze vier jaren steeds moeilijker geworden. Om dezelfde kwaliteit wekelijks te blijven bieden waarmee de locatie beroemd is geworden, is daarmee onmogelijk geworden.
Bovendien zoeken bezoekers telkens meer variatie in uitgaan en een verandering van formule is daarom gewenst. Ook het nieuwe aanbod aan grootschalige uitgaanslocaties in het centrum van Den Haag speelt hierbij een rol.
Plaats zal worden gemaakt voor een breder georiënteerde evenementenlocatie: CELEBRATION STUDIOS. De naam verwijst rechtstreeks naar de feestelijke programmering waar diverse partijen de mogelijkheid wordt geboden evenementen en parties te organiseren.
Allereerst zal een breed scala aan dance evenementen, zoals Boogie Wonder Nights (classics uit de 70- 80- en 90-er jaren), Aziatische avonden, Salsa feesten, R&B parties, Hollandse Gala’s, (Hard)house parties, Themaparties en Scholenfeesten op de agenda van Celebration Studios komen te staan.
Maar ook zakelijke evenementen, zoals bedrijfsfeesten, productpresentaties en perslaunches kunnen hier uitstekend gevierd worden.
«O» verdwijnt overigens niet helemaal: maandelijks wordt door het oude team nog een «O» Special gepresenteerd waar, zoals men dat van «O» gewend is, een keur aan nationale en internationale DJ’s en thema’s te vinden zullen zijn. De eerste maandelijkse «O» party zal plaats gaan vinden op zaaterdag 21 juni met DJ's TOM HARDING en JOSE, Peter van Leeuwen en Barry. «O» viert dan ook haar vier jarig bestaan.
Door deze bredere aanpak in programmering en de samenwerking met externe organisaties en partijen wordt een divers publiek aangetrokken en wordt duidelijk hoe multifunctioneel het pand aan de Wijndaelerweg daadwerkelijk is.
De locatie biedt ruimte aan feesten tot maarliefst 2000 personen met haar twee ruime dansvloeren, twee balkons, een VIP café, en een lounge ruimte met keuken. Bovendien is, door de opsplitsing in twee zalen (de zogenaamde studio’s) ook voor kleinschaligere evenementen een ideale locatie gecreëerd. Er is voldoende parkeergelegenheid direct in de buurt.
Celebration Studios opent vanaf juni 2003 haar deuren voor publiek en party organisatoren. Zie ook www.celebration-studios.com voor programmering en verhuur informatie.
Interesse in het organiseren van een feest? Neem contact met ons op via info@celebration-studios.com of via 070-323 9980.
(bron www.eau.nl)
Dit zat er aan te komen, jammer dat de Eau weg gaat. Heel wat onvergetelijke avonden hier gehad, allereerste Tiesto solo, drie keer Carl Cox, Paul van Dyk met een hoop TA'ers, twee Armin solo's and the list goes on and on and on :(
Maaaaaaaaar niet getreurd onze vriendelijke vrienden van de Eau gaan van de Asta een toptoco maken en al onze dj-vrienden, zoals P v D, Cox, Tiesto en Armin zullen naar deze toco komen. En ik heb voor 95% zeker VIPkaarten voor de opening
:D :eyespop: :tongue3 :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Maaaaaaaaar niet getreurd onze vriendelijke vrienden van de Eau gaan van de Asta een toptoco maken en al onze dj-vrienden, zoals P v D, Cox, Tiesto en Armin zullen naar deze toco komen. En ik heb voor 95% zeker VIPkaarten voor de opening
:D :eyespop: :tongue3 :crazy: |
Mjah, en ik woon dus nu ook in Den Haag :D Asta lijkt me wel vet worden, goede dj's op vrijdag avonden.
Das mooi! Magik54, kan je nie voor mij ook aan kaarten komen? :D
Ik ga er denk ik ook wel ff kijken (of was het op 28 mei? Dan is CL finale en BasD zijn verjaardag.....) |
|
|
| eieregooie |
| Jammer ja, maja... er is een tijd van komen en een tijd van gaan... |
|
|
| Dj Lex |
| Ja vind dit persoonlijk erg jammer, omdat ik toch wel een paar leuke avonden daar heb gehad en omdat ze meestal ook best goede dj's wisten t eboeken. Plus vond de lokatie erg geschikt om te feesten. Jammer dat 1 van de betere clubs verdwijnt. |
|
|
| total woot |
| idd jammer ja, had best nog wel es heengewild :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|