return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Eau The Hague is niet meer
View this Thread in Original format
MaGiK54
«O» Dance Theatre houdt op te bestaan. Na vier zeer succesvolle exploitatiejaren vindt het management van de grootste discotheek van Den Haag, City Dance Kijkduin BV, de tijd rijp voor een nieuwe invulling van het pand aan de Wijndaelerweg 3 (Kijkduin) in Den Haag. Het wekelijks neerzetten van een top-programmering van (inter)nationaal bekende discjockeys is in deze vier jaren steeds moeilijker geworden. Om dezelfde kwaliteit wekelijks te blijven bieden waarmee de locatie beroemd is geworden, is daarmee onmogelijk geworden.
Bovendien zoeken bezoekers telkens meer variatie in uitgaan en een verandering van formule is daarom gewenst. Ook het nieuwe aanbod aan grootschalige uitgaanslocaties in het centrum van Den Haag speelt hierbij een rol.

Plaats zal worden gemaakt voor een breder georiënteerde evenementenlocatie: CELEBRATION STUDIOS. De naam verwijst rechtstreeks naar de feestelijke programmering waar diverse partijen de mogelijkheid wordt geboden evenementen en parties te organiseren.

Allereerst zal een breed scala aan dance evenementen, zoals Boogie Wonder Nights (classics uit de 70- 80- en 90-er jaren), Aziatische avonden, Salsa feesten, R&B parties, Hollandse Gala’s, (Hard)house parties, Themaparties en Scholenfeesten op de agenda van Celebration Studios komen te staan.

Maar ook zakelijke evenementen, zoals bedrijfsfeesten, productpresentaties en perslaunches kunnen hier uitstekend gevierd worden.

«O» verdwijnt overigens niet helemaal: maandelijks wordt door het oude team nog een «O» Special gepresenteerd waar, zoals men dat van «O» gewend is, een keur aan nationale en internationale DJ’s en thema’s te vinden zullen zijn. De eerste maandelijkse «O» party zal plaats gaan vinden op zaaterdag 21 juni met DJ's TOM HARDING en JOSE, Peter van Leeuwen en Barry. «O» viert dan ook haar vier jarig bestaan.

Door deze bredere aanpak in programmering en de samenwerking met externe organisaties en partijen wordt een divers publiek aangetrokken en wordt duidelijk hoe multifunctioneel het pand aan de Wijndaelerweg daadwerkelijk is.

De locatie biedt ruimte aan feesten tot maarliefst 2000 personen met haar twee ruime dansvloeren, twee balkons, een VIP café, en een lounge ruimte met keuken. Bovendien is, door de opsplitsing in twee zalen (de zogenaamde studio’s) ook voor kleinschaligere evenementen een ideale locatie gecreëerd. Er is voldoende parkeergelegenheid direct in de buurt.

Celebration Studios opent vanaf juni 2003 haar deuren voor publiek en party organisatoren. Zie ook www.celebration-studios.com voor programmering en verhuur informatie.

Interesse in het organiseren van een feest? Neem contact met ons op via info@celebration-studios.com of via 070-323 9980.
(bron www.eau.nl)

Dit zat er aan te komen, jammer dat de Eau weg gaat. Heel wat onvergetelijke avonden hier gehad, allereerste Tiesto solo, drie keer Carl Cox, Paul van Dyk met een hoop TA'ers, twee Armin solo's and the list goes on and on and on :(

Maaaaaaaaar niet getreurd onze vriendelijke vrienden van de Eau gaan van de Asta een toptoco maken en al onze dj-vrienden, zoals P v D, Cox, Tiesto en Armin zullen naar deze toco komen. En ik heb voor 95% zeker VIPkaarten voor de opening
:D :eyespop: :tongue3 :crazy:
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54

Maaaaaaaaar niet getreurd onze vriendelijke vrienden van de Eau gaan van de Asta een toptoco maken en al onze dj-vrienden, zoals P v D, Cox, Tiesto en Armin zullen naar deze toco komen. En ik heb voor 95% zeker VIPkaarten voor de opening
:D :eyespop: :tongue3 :crazy:

Mjah, en ik woon dus nu ook in Den Haag :D Asta lijkt me wel vet worden, goede dj's op vrijdag avonden.
Das mooi! Magik54, kan je nie voor mij ook aan kaarten komen? :D
Ik ga er denk ik ook wel ff kijken (of was het op 28 mei? Dan is CL finale en BasD zijn verjaardag.....)
eieregooie
Jammer ja, maja... er is een tijd van komen en een tijd van gaan...
Dj Lex
Ja vind dit persoonlijk erg jammer, omdat ik toch wel een paar leuke avonden daar heb gehad en omdat ze meestal ook best goede dj's wisten t eboeken. Plus vond de lokatie erg geschikt om te feesten. Jammer dat 1 van de betere clubs verdwijnt.
total woot
idd jammer ja, had best nog wel es heengewild :(
MaGiK54
Bijna geen enkele toco in Nederland kan zeggen dat ze deze (top) dj's allemaal hebben gehad in 4 jaar:

DJ's performed at «O»

100% Isis
Albert
Alison Marks
Andry Nalin
Armin van Buuren
Ashley Caselle
Astrid
Barry
Bas & Ram
Benny Rodrigues
Bobellow
Carl Cox
Chab & Nukem
Chase
Cor Fijneman
Cross
Danny Howells
Dave Clarke
Dazzle
Derrick May
Dimitri
DJ Scot Project (Ger)
Doc Fabian
Don Diablo
Dulce
Eel !
Erick E.
Erik de Man
Ferry Corsten
Frank Lorber
Fred Numf
Gizmo
GoGo
G-Spott
Guan Elmzoon
HMC
Isaac
Jaydee
Jean
Joel Mull
Johan Cyber
Johan Gielen
John Digweed
José
JP
Judge Jules
Jurgen
Kid Vicious
Klubbheads
Laidback Luke
Lemon 8
Lucien Foort
Mac Zimms
Marcello
Marco V.
Mario Piu
Mark van Dale
Marysol
Mauro Picotto
Max Graham
MC Paul-T.
MC Radical
Mel Tierra
Michel de Hey
Misja Helsloot
Monica Kruse
Montana
Mr. C.
Nick DC
Niels van Gogh
Noisefloor
Olav Basoski
Patrix
Paul van Dyk
Per
Peter G.
Peter van Leeuwen
ProMiss
Pronti & Kalmani
Rank One
Remy
René
Rhythm Masters, the
Rodger
Ron (Lunapark)
Ronald Molendijk
Royal Mike
Sander Kleinenberg
Scott Mac
Sneak
Spider
Stef
Stephen
Steve Rachmad
Stick Mayson
Sven Väth
Tiësto
T-Ko
Tom Harding
Tommy
Ton TB
Trevor Rockliffe
Trish & Cash
X-press 2
Yves Deruyter

Maar zoals eieregooier al zei: er is een tijd van komen en een tijd van gaan...
magrec
quote:
Originally posted by MaGiK54
Bijna geen enkele toco in Nederland kan zeggen dat ze deze (top) dj's allemaal hebben gehad in 4 jaar:

kremlin in 2 jaar :rolleyes: :rolleyes:
MaGiK54
quote:
Originally posted by magrec
kremlin in 2 jaar :rolleyes: :rolleyes:

Ik zeg ook bijna geen enkele toco ;)
Three 'O Three
Ja idd zeker jammer hoor! Hopen dat de Asta een waardige vervanger wordt...
New Wave
[patser mode: ON]
Hebben de het nu pas bekend gemaakt?????
[patser mode: OFF]

Maaruh effe normaal weer :)
Voor die ene keer dat ik der geweest was vond ik het opzich wel een leuk zaaltje.
Mooie balkon, leuk design.
Who is next?.

Goldiluxe
whats this?
is Eau dying also??
New Wave
quote:
Originally posted by Goldiluxe
whats this?
is Eau dying also??

yups
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE